معرفی بهترین هتل های جهانگردی تهران

تهران یکی از مقصدهای گردشگران و توریست‌هایی است که هرسال از داخل یا خارج کشور برای تماشای دیدنی‌های آن سفر می‌کنند. البته افراد زیادی هم برای انجام کارهای تجاری و اداری راهی این شهر می‌شوند. این دسته از افراد ازمیان هتل های تهران معمولا هتل‌هایی را انتخاب می‌کنند که در مرکز شهر قرار دارند. اگر […]

تهران یکی از مقصدهای گردشگران و توریست‌هایی است که هرسال از داخل یا خارج کشور برای تماشای دیدنی‌های آن سفر می‌کنند. البته افراد زیادی هم برای انجام کارهای تجاری و اداری راهی این شهر می‌شوند. این دسته از افراد ازمیان هتل های تهران معمولا هتل‌هایی را انتخاب می‌کنند که در مرکز شهر قرار دارند.

اگر هدف شما بازی‌های زمستانی و رفتن به مناطق سرد و کوهستانی تهران است، می‌توانید با رزرو هتل تهران علی بابا در هتل جهانگردی تهران اقامت کنید. هتل جهانگردی شمشک و هتل جهانگردی میگون از بهترین هتل های تهران هستند؛ پیشنهاد می‌کنم برای رزرو راحت‌تر اتاق در این هتل‌ها از رزرو هتل تهران از علی بابا استفاده کنید.

هتل شمشک

هتل جهانگردی شمشک تهران

اگر تابه‌حال به منطقه شمشک سفر کرده باشید، بی‌شک هتل جهانگردی شمشک را دیده‌اید. این هتل از قدیمی‌ترین هتل های تهران است که آن را در سال 1345 تاسیس کرده‌اند. این هتل سه ستاره در دو طبقه ساخته شده و 17 اتاق با نمایی روبه کوهستان دارد. با اقامت در هتل جهانگردی شمشک می‌توانید از پیست اسکی شمشک و امکانات مختلف آن استفاده کنید.

از معروف‌ترین امکانات این پیست اسکی می‌توان تله‌کابین و تله‌اسکی را نام برد. اگر اهل چشیدن طعم غذاهای خاص هستید، در این پیست فروشگاه‌های مختلفی را پیدا می‌کنید که با غذاهای گرم از شما پذیرایی می‌کنند. اتاق‌های لوکس هتل شمشک تهران متناسب با دهه 40 دکور شده و شما را به آن دوره می‌برد. اگر این سبک از چیدمان را می‌پسندید، به‌احتمال زیاد هتل جهانگردی شمشک برای شما مناسب است.

باتوجه به موقعیت مکانی هتل شمشک، بهتر است رزرو هتل از علی بابا را ازدست ندهید؛ به‌این‌ترتیب دیگر نگران پیداکردن اتاق خالی، هزینه رزرو اتاق و… نخواهید بود. با رزرو هتل از علی بابا می‌توانید از تخفیف‌های شگفت‌انگیزی بهره‌مند شوید و هزینه کم‌تری برای اقامت بپردازید. برای رزرو هتل به https://www.alibaba.ir/hotel مراجعه نمایید.

فقط در فصل تابستان امکان استفاده از پارکینگ هتل شمشک تهران را دارید. بنابراین اگر در فصل زمستان سری به این هتل زدید، باید ماشین‌تان را در فضای پایین هتل پارک کنید. پس از پارک ماشین حدود 300 پله تا رسیدن به یکی از جذاب‌ترین هتل های تهران فاصله دارید. وسایل و چمدان‌های شما با استفاده از بالابر به هتل شمشک آورده می‌شود و نیازی نیست آن‌ها را درطول این 300 پله با خود حمل کنید.

باتوجه به شرایط این هتل اگر در ناحیه پا احساس درد می‌کنید، بهتر است سفرتان را کمی عقب بیندازید. هتل جهانگردی شمشک قوانین سختی در پذیرش مسافر دارد؛ این هتل بانوانی را که تنها به شمشک می‌آیند، پذیرش نمی‌کند. پس از قطعی‌شدن رزرو هتل از علی بابا، به‌ویژه در زمستان پیش از سفر به شمشک وضعیت جاده‌ها را ازطریق راهداری بررسی کنید تا تعطیلات‌تان خراب نشود.

این نکته را درنظر داشته باشید که هزینه اقامت در هتل جهانگردی شمشک از شبی سه میلیون شروع می‌شود. هتل جهانگردی شمشک در تهران، شمیرانات، رودبار قصران، شمشک قرار دارد.

معرفی بهترین هتل های جهانگردی تهران | تکنا

هتل جهانگردی میگون

هتل جهانگردی میگون نسبت به هتل شمشک تهران امکانات و مزایای بیشتری دارد؛ به‌همین دلیل بیشتر گردشگران آن را به هتل شمشک تهران ترجبح می‌دهند. باتوجه به امکانات بیشتر هتل میگون، قیمت رزرو اتاق در آن از شبی هشت میلیون آغاز می‌شود؛ البته با رزرو هتل از علی بابا می‌توانید با با 30 درصد تخفیف در میگون اقامت کنید. مجتمع جهانگردی میگون تهران در فضایی مدرن‌تر طراحی شده و برای افرادی مناسب است که از محیط‌های به‌روزتر لذت می‌برند.

این هتل در سال 1350 طراحی و ساخته شده و باتوجه به زمان ساخت هتل میگون، در سال 1389 نیز آن را بازسازی کرده‌اند. هتل جهانگردی میگون را می‌توانید در تهران، فشم، رودبار قصران پیدا کنید. هتل جهانگردی میگون امکانات مختلفی مانند سالن بیلیارد، ماساژ، ایرهاکی، فوتبال دستی، پینگ‌پنگ، اتاق بازی، اینترنت نامحدود و رایگان، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی، سالن کنفرانس، تالار عروسی، کافی‌شاپ، رستوران و پارکینگ رایگان را دراختیار مسافران می‌گذارد.

این هتل نسبت به هتل شمشک در پذیرش مسافران راحت‌تر عمل می‌کند. هتل جهانگردی میگون بانوانی را که به‌تنهایی مسافرت می‌کنند، با ارائه مدارک شناسایی معتبر می‌پذیرد. اگر در سفر به منطقه شمشک تهران کودکی همراه خود دارید، لازم است قوانین خردسال را در هتل جهانگردی میگون، از قدیمی‌ترین هتل های تهران، بدانید.

این هتل برای اقامت کودکان زیر هشت سال هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. البته برای کنسلی اتاق در هتل میگون ممکن است کمی دچار دردسر شوید. اگر تا 72 ساعت پیش‌از ورود به میگون اقامت‌تان را کنسل کنید، 20 درصد از هزینه پرداخت‌شده به‌عنوان جریمه کسر می‌شود. چنانچه بین 72 تا 14 ساعت پیش‌از ورود اعلام کنسلی کنید، 50 درصد از هزینه اقامت اتاق قابل‌بازگشت است.

هتل جهانگردی میگون برای کنسلی کم‌تر از 14 ساعت پیش‌از ورود هیچ هزینه‌ای را برنمی‌گرداند. با رزرو هتل از علی بابا مراحل کنسلی اتاق و دریافت هزینه برایتان راحت‌تر خواهد بود. اگر روزی هتل جهانگردی میگون را برای اقامت انتخاب کردید، بازدید از پیست اسکی دربندسر را ازدست ندهید. این پیست اسکی تفریحات مختلفی مانند تله‌سیژ، تله‌اسکی بشقابی، تله‌اسکی چکشی و تله‌کابین را دراختیار مسافران می‌گذارد.


پایان رپورتاژ خبری

این مطلب، رپورتاژ خبری تبلیغاتی میباشد و پایگاه اخبار فناوری تکنا مسئولیتی در قبال صحت و سقم آن ندارد. لذا در استفاده از خدمات و محصولات معرفی شده در این مطلب، کمال دقت را انجام دهید.