معرفی ردمی نوت ۱۳ پلاس، پرچمدار جدید با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر خمیده

رویداد روز گذشته شیائومی همراه با معرفی نسل جدید گوشی سری ردمی نوت بوده است. این گوشی ها شامل سه دسته استاندارد ، پرو و پرو پلاس هستند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس از نمایشگر امولد خمیده در اندازه ۶.۶۷ اینچ و وضوح 1.5K […]

رویداد روز گذشته شیائومی همراه با معرفی نسل جدید گوشی سری ردمی نوت بوده است. این گوشی ها شامل سه دسته استاندارد ، پرو و پرو پلاس هستند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس از نمایشگر امولد خمیده در اندازه ۶.۶۷ اینچ و وضوح 1.5K استفاده کرده است. این نمایشگر با روشنایی حداکثر ۱۸۰۰ نیت دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این نخستین بار است که یکی از دستگاه های خانواده نوت با حسگر اثر انگشت عرضه میشود.

شیائومی دیگر در این گوشی از ماژول دوربین استفاده نکرده و دوربین ها به صورت معمولی روی پنل پشتی قرار دارند. پنل پشتی این دستگاه دارای بافت چرم مصنوعی بوده و با طراحی دو رنگ عرضه خواهد شد.

در پنل پشتی دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی قرار دارد که در کنار آن یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ۲ مگاپیکسلی نیز دیده میشود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در حفره بالای نمایشگر قرار دارد.

پردازنده ردمی نوت ۱۳ دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا مربوط به مدیاتک است که به همراه ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت درون دستگاه قرار دارند. یک باتری ۵۱۲۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی کرده و به لطف استاندارد IP68 مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار و آب خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال