iOS 10 احتمالا دارای یک اپلیکیشن مجزا برای خانه‌های هوشمند باشد

به تازگی شرکت اپل پلتفرمی جدید با نام HomeKit را توسعه داده که به کمک آن، کاربران قادر خواهند بود دستگاه‌های هوشمند مختلف را با دیگر دستگاه‌های خانه متصل نمایند. یکی از دلایل اصلی از توسعه این پلتفرم، سخت بودن استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف برای دستگاه‌های هوشمند مختلف می‌باشد. حال به نظر می‌رسد که در […]

به تازگی شرکت اپل پلتفرمی جدید با نام HomeKit را توسعه داده که به کمک آن، کاربران قادر خواهند بود دستگاه‌های هوشمند مختلف را با دیگر دستگاه‌های خانه متصل نمایند. یکی از دلایل اصلی از توسعه این پلتفرم، سخت بودن استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف برای دستگاه‌های هوشمند مختلف می‌باشد.

حال به نظر می‌رسد که در به‌روزرسانی جدیدی که قرار است برای iOS عرضه گردد، یک اپلیکیشن مجزا برای HomeKit وجود دارد که امکان کنترل دستگاه‌های مختلف و متصل نمودن آنها به محصولات اپل را تا حد زیادی آسان خواهد کرد. این اطلاعات یا بهتر است بگوییم شایعات که توسط وب‌سایت MacRumors منتشر شده، مشخص نکرده که این اپلیکیشن چگونه کار خواهد کرد و اینکه آیا یک سیستم واحد برای کنترل کردن تمامی دستگاه‌های هوشمند وجود خواهد داشت یا نه.

البته هنوز اپل این موضوع را تایید یا رد نکرده، اما قرار است اولین اطلاعات از iOS 10 در کنفرانس توسعه‌دهندگان که ماه آینده برگزار خواهد شد، در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال