iOS 9.3.4 جیلبریک شد: ویدئوی منتشر شده می‌تواند این ادعا را اثبات کند

احتمالا خبر عرضه شدن iOS 9.3.5 را شنیده باشید، اما این تنها خبری نیست که در مورد نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اپل منتشر شده و حالا نسخه قبلی این سیستم‌عامل توسط هکرها جیلبریک شده است. ماه جولای بود که اطلاعاتی در مورد هک شدن iOS 9.3.3 و عرضه‌ی آن با نام “Pangu” منتشر و در اختیار […]

احتمالا خبر عرضه شدن iOS 9.3.5 را شنیده باشید، اما این تنها خبری نیست که در مورد نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اپل منتشر شده و حالا نسخه قبلی این سیستم‌عامل توسط هکرها جیلبریک شده است.

ماه جولای بود که اطلاعاتی در مورد هک شدن iOS 9.3.3 و عرضه‌ی آن با نام “Pangu” منتشر و در اختیار کاربران قرار گرفت. پس از آن، اپل به سرعت برای حل کردن این مشکل، iOS 9.3.4 را عرضه نمود، اما این موضوع نتوانست هکرها در شکستن قفل این سیستم‌عامل، متوقف کند. حالا نوبت به iOS 9.3.4 رسیده و ویدئویی که توسط Luca Todesco، یکی از اعضای گروه Team OS منتشر شده، اثبات می‌کند آنها موفق به جیلبریک کردن iOS 9.3.4 شده و آن را با نام “OverSky” عرضه کردهاند.

در این ویدئوی کوتاه که 1 دقیقه و 31 ثانیه زمان دارد، ویدئویی پرتره از آیفون گرفته شده که در آن از ابتدا، مراحل شکستن قفل iOS 9.3.4 و نصب شدن کِرنل‌های مورد نظر، نشان داده می‌شوند. همچنین پس از باز شدن یک اپلیکیشن، به خوبی مشخص می‌شود که بسته نرم‌افزاری Cydia نصب، و عملیات مربوط به شکستن قفل این سیستم‌عامل انجام می‌گردد.

این تمام اطلاعاتیست که در مورد جیلبریک شدن iOS 9.3.4 منتشر شده و هنوز Team OS، ریز جزئیات در مورد این کار و همچنان زمان عرضه آن به صورت عمومی را اعلام نکرده است. در ادامه می‌توانید ویدئو را مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/WznYM[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال