حالا پس از گذشت 5 روز، iOS 9 بر روی 35 درصد از دستگاه‌های اپلی نصب شده است

همانطور که اطلاع دارید، هفته‌ی گذشته نسل جدید سیستم‌عامل iOS شرکت اپل منتشر شد و تنها در عرض 24 ساعت، 20 درصد از دستگاه‌های اپلی، به iOS 9 بروزرسانی شدند. حالا پس از گذشت 5 روز از زمان عرضه‌ی این سیستم‌عامل، تعداد افرادی که دستگاه خود را بروز کرده‌اند، به 35 درصد افزایش پیدا کرده […]

همانطور که اطلاع دارید، هفته‌ی گذشته نسل جدید سیستم‌عامل iOS شرکت اپل منتشر شد و تنها در عرض 24 ساعت، 20 درصد از دستگاه‌های اپلی، به iOS 9 بروزرسانی شدند. حالا پس از گذشت 5 روز از زمان عرضه‌ی این سیستم‌عامل، تعداد افرادی که دستگاه خود را بروز کرده‌اند، به 35 درصد افزایش پیدا کرده و این میزان نیز به سرعت در حال افزایش می‌باشد.

iOS 9 Hits 35 percent After 5 Days

همانطور که در چارت قرار گرفته مشاهده‌ می‌کنید، سرعت بروزرسانی iOS 8 و iOS 9 با یکدیگر مقایسه شده‌اند. طبق چارت منتشر شده توسط وب‌سایت Mixpanel، حدود 30 درصد از دستگاه‌های اپلی پس از گذشت 5 روز به iOS 8 بروز شده بودند، در حالی که همین آمار در رابطه با iOS 9، کمی بهتر و در حدود 35 درصد می‌باشد.

با توجه به سرعتی که در حال حاضر iOS 9 دارد، بعید نیست که شاهد شکستن رکورد iOS 7 توسط iOS 9 در سرعت بروزرسانی نیز باشیم. هر چند، باید اشاره کنیم که بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که به هنگام بروزرسانی دستگاه خود به iOS 9، پیغام‌ ناموفق بودن آپدیت را دریافت کرده‌اند که این مورد به مشکلات سرورهای اپل بر می‌گردد. همینطور برخی از کاربران هم گزارش داده‌اند که در صفحه‌ی بروزرسانی سیستم‌عامل خود با مشکلاتی همچون گیر کردن در این صفحه روبه‌رو شده‌اند که با بازگرداندن تنظیمات دستگاه خود به حالت کارخانه، موفق به دریافت iOS 9 شده‌اند.

آیا شما هم از محصولات شرکت اپل استفاده می‌کنید؟ اگر این کار را نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با بروزرسانی دستگاه خود به iOS 9، از جدیدترین امکانات این سیستم‌عامل بهره‌مند شوید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال