برخی از کاربران iOS اپل آی‎دی خود را از دست داده‌اند

اگر شما جزو از آن‎دسته از افرادی هستید که بدون قابلیت تعیین هویت دو پارامتری نمی‎توانید کاری انجام دهید، شاید خواسته باشید که نسخه‎ی بتای iOS 10 را محک نزنید. حداقل باید گفت که یکسری از کاربرانی که این نسخه را محک زده‎اند یک مشکل دو قسمتی را گزارش داده‎اند که باعث شده آن‎ها نتوانند […]

اگر شما جزو از آن‎دسته از افرادی هستید که بدون قابلیت تعیین هویت دو پارامتری نمی‎توانید کاری انجام دهید، شاید خواسته باشید که نسخه‎ی بتای iOS 10 را محک نزنید. حداقل باید گفت که یکسری از کاربرانی که این نسخه را محک زده‎اند یک مشکل دو قسمتی را گزارش داده‎اند که باعث شده آن‎ها نتوانند از اپل آی‎دی خود استفاه کنند. اولین بخش از این مشکل مربوط به باگی با یک پسورد خاص اپلیکیشنی است که می‎تواند ریست کردن یک پسورد را، بدون توجه به نسخه‎ی iOS که استفاده می‎کنید، اجباری کند. اگر از یک نسخه‎ی پایدار iOS استفاده می‎کنید این مشکل، حادترین مشکلات به شمار نمی‎رود چون به دست آوردن یک پسورد جدید زیاد طول نمی‎کشد. ولی اگر یکی از کسانی هستید که نسخه‎ی بتای iOS را با روشن بودن قابلیت تعیین هویت دو پارامتری محک می‎زنند، اوضاع دیوانه کننده می‎شود. کاربران اعلام می‎کنند که سیستم iForgot password اپل در این‎طور مواقع کار نمی‎کند و آن‎ها لحظه‎ای که باگ پسورد خاص اپلیکیشنی ظاهر می‎شود، دیگر نمی‎توانند وارد حساب‎های خود شوند.

افرادی که تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته‎اند می‎گویند که مهندسان اپل از این قضیه آگاه هستند، بنابراین ممکن است این مشکل تا الان رفع شده باشد.

به‎روزرسانی: بعضی از کاربران گزارش می‎دهند که افراد می‎توانند از لینکی در ایمیلی که در رابطه با قابلیت تعیین هویت دو پارامتری فرستاده می‎شود به منظور غیرفعال کردن این تدبیر امنیتی استفاده کنند و در نتیجه باعث ریکاوری اکانت خود شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال