سری 2017 A کهکشانی سامسونگ گواهینامه IP68 دریافت کردند

سری A 2017 کهکشانی سامسونگ قرار است در تاریخ 16 دی ماه به صورت رسمی معرفی شود. تاریخ مذکور توسط سامسونگ با ارسال دعوت‌نامه‌های رسمی به تایید رسیده و بر اساس پوسترهای تبلیغاتی مشخص شده که دو گوشی A5 و A7 در رونمایی جدید سامسونگ حضور خواهند داشت هرچند هنوز اطلاعات زیادی در مورد دو […]

سری A 2017 کهکشانی سامسونگ قرار است در تاریخ 16 دی ماه به صورت رسمی معرفی شود. تاریخ مذکور توسط سامسونگ با ارسال دعوت‌نامه‌های رسمی به تایید رسیده و بر اساس پوسترهای تبلیغاتی مشخص شده که دو گوشی A5 و A7 در رونمایی جدید سامسونگ حضور خواهند داشت هرچند هنوز اطلاعات زیادی در مورد دو گوشی مورد اشاره در دسترس نیست.

از سوی دیگر، در وب‌سایت هلند سامسونگ می‌تواند نام گوشی گلکسی A3 را نیز در میان دو گوشی A5 و A7 مشاهده کرد. پس می‌توان گفت که این سه گوشی احتمالا به صورت همزمان معرفی می‌شوند. حالا یکی از مسئولان سامسونگ در کشور مالزی تایید کرده که گوشی‌های جدید این سری گواهینامه‌ی IP68  را دریافت کرده‌اند و می‌توانیم برای اولین بار در این سری شاهد ضدآب و گرد و غبار بودن این سه گوشی باشیم.

فعلا اطلاعات زیادی در مورد این سه گوشی فاش نشده اما براساس شایعات منتشر شده، سری گوشی‌های A سال 2017 سامسونگ به نمایشگری سوپر آمولد مجهز می‌شوند و قرار است قابلیت نمایشگر همیشه روشن برای این سه گوشی نیز فعال شود. درهرحال تنها پنج روز تا معرفی این سه گوشی بیشتر زمان باقی نمانده و طولی نخواهد کشید تا اطلاعات کاملی از این سه گوشی کسب کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال