اپل احتمالا از آیپد جدید خود در اسفندماه رونمایی خواهد کرد

در روزهای گذشته، تحلیلگر معروف موسسه KGI Securities، آقای Ming-Chi Kuo اعلام کرد که می‌توانیم در نیمه اول سال 2016 شاهد رونمایی اپل از آی‌پد ایر 3 باشیم. کمی بعد مشخص شد پیش‌بینی Kou احتمالا صحیح باشد؛ چراکه وب‌سایت معتبر 9to5mac هم با انتشار مطلب عنوان کرد که از منابع خود شنیده است، اپل به […]

در روزهای گذشته، تحلیلگر معروف موسسه KGI Securities، آقای Ming-Chi Kuo اعلام کرد که می‌توانیم در نیمه اول سال 2016 شاهد رونمایی اپل از آی‌پد ایر 3 باشیم. کمی بعد مشخص شد پیش‌بینی Kou احتمالا صحیح باشد؛ چراکه وب‌سایت معتبر 9to5mac هم با انتشار مطلب عنوان کرد که از منابع خود شنیده است، اپل به احتمالا زیاد قصد دارد از این تبلت خود در اسفندماه (ماه مارس) پرده بردارد.

از آنجایی که هم Kou و 9to5mac ید طولا و البته سابقه خوبی در پیش‌بینی‌های درست و شایعات صحیح پیرامون اپل و محصولاتش دارند، می‌توان این موضوع را تا حدود زیادی درست دانست. البته باید توجه داشت که اپل هر سال در ماه مارس میلادی مراسمی را برگزار می‌کند، پس جای تعجب نخواهد داشت که این شرکت از سخت‌افزارهای جدید خود رونمایی کند. از سوی دیگر هم خط تولید آیپد ایر مدتی است که محصول جدیدی به خود ندیده و به همین علت عم زمان مناسبی است که محصول جدیدی از این خط تولید از راه برسد.

اخیرا تصاویر شماتیکی منتسب به آیپد ایر 3 به بیرون درز کرده بود که با نگاه به آن مشخص می‌شد که شباهت بسیار زیادی به نسل پیشین خود دارد؛ البته باید در نظر داشت که طراحی یک تبلت آن به صورت شماتیک را هر شخصی با دانش اندک هم می‌تواند انجام داده و آن را به محصولی منتسب کند. به هر حال در این تصویر نشان داده شده بود که آیپد ایر 3 مانند آیپد پرو دارای 4 اسپیکر بوده و در قاب پشتی خود در کنار دوربین اصلی از یک فلاش برخوردار خواهد بود.

وب‌سایت 9to5mac در گزارش خود آورده بود که علاوه بر آیپدایر 3، اهالی کوپرتینو احتمالا از بندهای جدید اپل واچ هم پرده برده برداشته و ممکن است نسخه 9.3 پلتفرم موبایلی خود یعنی iOS را هم رسما معرفی کنند. گفتنی است حدس و گمان‌هایی هم در مورد رونمایی از آیفون 4 اینچی 5se که تاکنون بارها و بارها در شایعات مختلف مطرح شده، زده می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال