آیپد پرو 12.9 اینچی می‌تواند به کمک USB Type-C تا 64 درصد سریع‌تر شارژ شود

همزمان با معرفی شدن تبلت جدید و قدرتمند iPad Pro 12.9 توسط شرکت اپل، این شرکت کابل تبدیل USB Type-C به Lightning را نیز معرفی نمود که کاربران به کمک آن قادر به انجام کارهای بسیار زیاد و متعددی بودند. همچنین آداپتر جداگانه USB Type-C که اپل معرفی نمود نیز با توانایی انتقال 29 وات […]

همزمان با معرفی شدن تبلت جدید و قدرتمند iPad Pro 12.9 توسط شرکت اپل، این شرکت کابل تبدیل USB Type-C به Lightning را نیز معرفی نمود که کاربران به کمک آن قادر به انجام کارهای بسیار زیاد و متعددی بودند. همچنین آداپتر جداگانه USB Type-C که اپل معرفی نمود نیز با توانایی انتقال 29 وات نیرو، یکی دیگر از ابزار جانبی بسیار خوبی که می‌توانست در اختیار کاربران قرار بگیرد.

این کابل جدید و قدرتمند عملکرد بسیار بهتری نسبت به دیگر کابل‌های 12 واتی که پیشتر توسط اپل در اختیار کاربران قرار می‌گرفتند، داشته و می‌توانند آیپد پرو را با سرعت بسیار بیشتری شارژ نمایند. در واقع سرعت شارژ شدن این تبلت هنگامی که کاربران می‌خواهند دستگاه خود را با متصل کردن این آداپتر به مک‌بوک خود شارژ نمایند، حالا بسیار بیشتر شده است. این موضوع نیز در آخرین بررسی وب‌سایت 9to5Mac مشخص شده و اینطور که اعلام شده، این شارژر در 20 دقیقه، می‌تواند تبلت را تا 14 درصد شارژ نماید در حالی که شارژر 12 واتی و قدیمی اپل تنها قادر به شارژ کردن دستگاه تا 5 درصد بود.

شرایط تست نیز به گونه‌ای بوده که حالت پرواز در این گوشی روشن بوده و علاوه بر آن، در 10 دقیقه اول تست شدت روشنایی صفحه‌نمایش بر روی 100 قرار داشته و 10 دقیقه دوم نیز در پایین‌ترین حد خود یعنی 0 قرار گرفته است.

البته شاید از خود بپرسید که چرا اپل این آداپتر را به همراه تبلت 800 دلاری خویش در اختیار کاربران قرار نداده است. در این مورد تنها می‌توانیم بگوییم که اپل نمی‌خواسته تا کاربران 75 دلار پول بیشتری را برای استفاده از این کابل پرداخت نمایند. شاید بسیاری از افراد به چنین کابلی احتیاج نداشته باشند که در این زمینه مدیران اپل به خوبی به فکر جیب کاربران و پولی که آنها پرداخت می‌کننده، بوده‌اند!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال