کالبد شکافی آیپد پرو 9.7 اینچی از قابلیت تعمیرپذیری پایین آن خبر می‌دهد

اکنون زمان برای کالبد شکافی آی‌پد پرو 9.7 فرا رسیده است، با ما همراه باشید تا جزییات بیشتری از کالبد شکافی این تبلت بخوانید. به لطف تلاش‌های تیم حرفه‌ای iFixit در حالی که انتظار داشتیم این تبلت همانند آی‌پد ایر2 طراحی شود، مشخص شد این تبلت عینا نمونه‌ی کوچک شده از آی‌پد پرو 12.9 اینچی […]

اکنون زمان برای کالبد شکافی آی‌پد پرو 9.7 فرا رسیده است، با ما همراه باشید تا جزییات بیشتری از کالبد شکافی این تبلت بخوانید. به لطف تلاش‌های تیم حرفه‌ای iFixit در حالی که انتظار داشتیم این تبلت همانند آی‌پد ایر2 طراحی شود، مشخص شد این تبلت عینا نمونه‌ی کوچک شده از آی‌پد پرو 12.9 اینچی است.

آی‌پد پرو 9.7 اینچی به سختی و با تلاش و صبوری فراوان باز می‌شود. درست پس از باز شدن دستگاه می‌توان دریافت قطعات داخلی چقدر فشرده کنار هم چیده شده‌اند. بزرگترین قطعه‌ی داخلی باتری آی‌پد پرو 9.7 است، این باتری ظرفیت 27.91 وات بر ساعت دارد (معادل 7,306mAh). این ظرفیت تا حدودی برتری نسبی به باتری آی‌پد ایر 2 با ظرفیت 27.62 وات بر ساعت دارد.

اگر شخصی قصد تعمیر کردن آی‌پد پرو 9.7 اینچی را داشته باشد، فرآیند آسانی را آغاز نکرده است. امتیاز قابلیت تعمیر این تبلت از 10، 2 بوده است (10 امتیاز دستگاهی است که به راحتی تعمیر می‌شود).

پنل متصل جلویی پر هزینه‌ترین جز برای تعمیر خواهد بود و حتی ریسک ضربه خوردن به LCD هم وجود دارد. این بخش با چسب به هم محکم شده که سختی تعمیر تبلت آی‌پد پرو 9.8 اینچی را دو چندان می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال