شایعه: آیفون 4 اینچی جدید اپل به همراه آی‌پد ایر 3، 28 اسفندماه رونمایی خواهند شد

اخبار مربوط به تلاش اپل برای عرضه‌ی نسخه‌ای 4 اینچی از گوشی‌هوشمند آیفون از سال گذشته و همزمان با عرضه شدن آیفون 6 با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از ابعاد همیشگی محصولات آیفون، وجود داشت و تا به امروز نیز این موضوع و مباحث مربوط به آن داغ است. حال اطلاعاتی جدید از یک منبع ناشناس منتشر […]

اخبار مربوط به تلاش اپل برای عرضه‌ی نسخه‌ای 4 اینچی از گوشی‌هوشمند آیفون از سال گذشته و همزمان با عرضه شدن آیفون 6 با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از ابعاد همیشگی محصولات آیفون، وجود داشت و تا به امروز نیز این موضوع و مباحث مربوط به آن داغ است. حال اطلاعاتی جدید از یک منبع ناشناس منتشر شده که نشان می‌دهد در رویداد بزرگی که اپل، 28 اسنفدماه برگزار خواهد کرد، نسخه‌ی 4 اینچی این گوشی با نام iPhone 5se و همچنین تبلت iPad Air 3 معرفی خواهند شد.

اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، می‌توانیم نتیجه بگیریم که اپل در رویداد 25 اسفند خود محصولاتی مشابه با این گوشی و تبلت را معرفی می‌کند و شاید در این دو رویداد شاهد معرفی نسل جدید آیفون نیز باشیم. البته باید اشاره داشته باشیم که اپل نمی‌خواهد برای معرفی یک تبلت و یک گوشی‌هوشمند، دو رویداد را با فاصله‌ی زمانی سه روزه برگزار کند، بلکه این احتمال وجود دارد که در این مراسم‌ها شاهد معرفی هدست‌های واقعیت مجازی این شرکت نیز باشیم.

اما اطلاعاتی که ما تا کنون در مورد گوشی‌هوشمند iPhone 5se داریم، می‌توانیم بگوییم که این محصول همانند گوشی‌هوشمند iPhone 5s که در سال 2013 وارد بازار شد، می‌باشد با این تفاوت که در این محصول قرار است از چیپ A9 به همراه پردازشگر کمکی M9 اپل استفاده شود. همچنین پشتیبانی از برچسب NFC در کنار سیستم پرداخت Apple Pay، فعال بودن همیشه دستیار مجازی سیری و دوربین قدرتمند آیفون 6 هم از دیگر ویژگی‌هایی هستند که احتمالا در iPhone 5se نیز وجود داشته باشند. تبلت iPad Air 3 نیز احتمالا ویژگی‌هایی مشابه با تبلت iPad Pro خواهد داشت و این تبلت نیز از قلم هوشمند Apple Pencil، تکنولوژی Smart Connector و چهار اسپیکر استفاده خواهد کرد.

در نهایت باید یادآوری کنیم که احتمال تغییر در برنامه‌های اپل نیز وجود خواهد داشت، اما تجربه نشان داده که شایعاتی که به این صورت در فضای مجازی منتشر می‌شوند، معمولا به حقیقت تبدیل می‌شوند …

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال