اطلاعاتی جدید از پرچم‌داران بعدی کمپانی اپل منتشر شد

انتظار می‌رود تا ماه آینده، کمپانی اپل دو گوشی‌هوشمند iPhone 6 Plus و iPhone 6s Plus را به عنوان محصولات جدید خود معرفی نماید. شایعات نشان می‌دهند که تنها تفاوت این دو گوشی‌هوشمند با یکدیگر، اندازه‌ی باتری آنها می‌باشد. با توجه به اطلاعاتی که cnBeta منتشر کرده، ظرفیت باتری گوشی iPhone 6s Plus برابر با 2750 میلی‌آمپرساعت […]

انتظار می‌رود تا ماه آینده، کمپانی اپل دو گوشی‌هوشمند iPhone 6 Plus و iPhone 6s Plus را به عنوان محصولات جدید خود معرفی نماید. شایعات نشان می‌دهند که تنها تفاوت این دو گوشی‌هوشمند با یکدیگر، اندازه‌ی باتری آنها می‌باشد.

با توجه به اطلاعاتی که cnBeta منتشر کرده، ظرفیت باتری گوشی iPhone 6s Plus برابر با 2750 میلی‌آمپرساعت می‌باشد که با توجه به باتری 2915 میلی‌آمپرساعتی مدل موجود، یک پسرفت به حساب می‌آید. هر چند، این مورد به احتمال زیاد به خاطر مصرف کمتر باتری مدل جدید این گوشی می‌باشد. همچنین این احتمال وجود دارد تا چیپ جدید A9 کمپانی اپل، بتواند مصرف باتری را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

همچنین در گزارشی دیگر، تصویری از کاور گوشی‌هوشمند iPhone 6s Plus منتشر شده که طبق تصویر، احتمالا با یک طراحی استاندارد روبه‌رو خواهیم بود. حتی در این تصویر، حرف “S” نیز داخل یک مربع، همانند نسخه‌های قبلی این گوشی، قرار گرفته است. مورد دیگری که در این تصویر توجه ما را به خود جلب کرده، وجود عکس یک ماهی بر روی آن است که هنوز نمی‌دانیم منظور اپل از قرار دادن آن چیست. وب‌سایت MacRumors نیز در این مورد اذعان داشته که این مورد را در هیچ کدام از نسخه‌های Beta از سیستم‌عامل iOS 9 ندیده است. اندازه‌ی خود کاور نیز از کاورهای قبلی کمی باریک‌تر بوده که این موضوع نیز توجه برخی از کاربران را به خود جلب کرده است.

هر چند هنوز اخبار زیادی در مورد این گوشی‌ها به صورت رسمی منتشر نشده‌اند و هر آنچه تا کنون دیده‌ایم و حتی همین کاور نیز جزوی از شایعات به حساب می‌آیند.

تصور شما از محصولات بعدی اپل چیست؟ آیا باز هم اهالی کوپرتینو قادر خواهند بود نبض بازار گوشی‌های هوشمند را در دستان خود داشته باشند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال