شایعه: آیفون 6اس نسخه‌ی 16 گیگابایتی نخواهد داشت

شاید اپل برای اولین بار یکی از بزرگ‌ترین مشکلات آیفون 6 و 6 پلاس را برطرف کند. با توجه به گزارش وبسایت چینی M.I.C Gadget این کمپانی قصد دارد حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی را از سری تولید محصول‌های خود قطع کرده و به جای آن سه حافظه‌ی 64،32 و 128 گیگابایتی را تولید کند. بر اساس منابع […]

شاید اپل برای اولین بار یکی از بزرگ‌ترین مشکلات آیفون 6 و 6 پلاس را برطرف کند. با توجه به گزارش وبسایت چینی M.I.C Gadget این کمپانی قصد دارد حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی را از سری تولید محصول‌های خود قطع کرده و به جای آن سه حافظه‌ی 64،32 و 128 گیگابایتی را تولید کند. بر اساس منابع داخلی کارخانه‌ی سازنده‌ی آیفون، اپل چیپستی را برای طراحی آیفون 16 گیگابایتی در دست تولید قرار نداده است و قرار است برای اولین بار کار خود را با آیفون 32 گیگابایتی آغاز کند.

اگر این اتفاق رخ دهد، آیفون 6 اس همانند گلکسی اس 6 سامسونگ دارای نسخه‌ی 32 گیگابایتی بوده و در دو نسخه‌ی 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. طبیعتا ما نیز دوست داریم این شایعه به حقیقت بپیوندد اما Mark Gurman یکی از افرادی که سابقه‌ی خوبی در لو دادن اطلاعات اپل دارد اعلام کرده که اپل این بار نیز نسخه‌‌ی 16 گیگابایتی را روانه بازار می‌کند اما همچنان می‌توان امیدوار بود که او این بار اشتباه کند.

شایعه: کنار گذاشتن حافظه 16 گیگابایتی در آیفون 6اس توسط اپل

حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی با توجه به این که آیفون‌های اپل از درگاه کارت حافظه نیز پشتیبانی نمی‌کنند بسیار کم می‌باشد. مخصوصا کسانی که عکس و فیلم زیادی را در گوشی خود ذخیره می‌کنند. اپل سعی کرده تا مشکل کمبود حافظه را با سرویس‌های اینترنتی ابری برطرف کند اما این نوع سرویس‌ها نیز مشکلات خاص خود را دارند.

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در ماه سپتامبر به طور رسمی معرفی و عرضه می‌شود. شایعات گذشته حاکی از این هستند که اپل مرحله‌ی تولید این دو گوشی را به پایان رسانده و آماده‌ی معرفی این دو می‌باشد. بنابراین احتمال حذف حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی از این سری از محصولات اپل کمی بعید به نظر می‌آید.

شایعه: کنار گذاشتن حافظه 16 گیگابایتی در آیفون 6اس توسط اپل

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال