اولین طرح‌های مفهومی از آیفون 7، صفحه‌نمایش بدون حاشیه آن را نشان می‌دهد

تا به حال فکر کرده‌اید که اگر آیفون جدید، صفحه‌نمایشی بدون حاشیه داشته باشد تا چه اندازه می‌تواند جذاب شود؟ همین موضوع بهانه‌ای شده تا کانال ConceptsiPhone در شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب، طرحی از آیفون 7 با صفحه‌نمایش بدون حاشیه را منتشر نماید. در ویدئویی که توسط این حساب کاربری مشخص شده، در کنار بدون حاشیه بودن […]

تا به حال فکر کرده‌اید که اگر آیفون جدید، صفحه‌نمایشی بدون حاشیه داشته باشد تا چه اندازه می‌تواند جذاب شود؟ همین موضوع بهانه‌ای شده تا کانال ConceptsiPhone در شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب، طرحی از آیفون 7 با صفحه‌نمایش بدون حاشیه را منتشر نماید.

در ویدئویی که توسط این حساب کاربری مشخص شده، در کنار بدون حاشیه بودن صفحه‌نمایش آیفون جدید، تاکید زیادی بر روی نسل بعدی سیستم‌عامل شرکت اپل یعنی iOS 10 وجود دارد و می‌توان یک طرح بسیار خوب را پیش روی طراحان اپل قرار دهد. جنس بدنه نمایش داده شده در این طرح، فلز بوده و لبه‌های گوشی نیز همانند محصولات قبلی اپل همچون آیفون 5، خمیدگی خاص خود را دارد. مورد دیگری که احتمالا در نگاه اول بیش از هر چیزی توجه شما را به خود جلب می‌کند، پوشیده بودن تمام قسمت جلویی گوشی (و حتی دکمه‌ی فیزیکی آن) از صفحه‌نمایش است.

اگر بخواهیم نگاهی تئوری به این طرح داشته باشیم، می‌توان گفت که هنگام قفل بودن صفحه‌نمایش، خود iOS می‌تواند به صورت هوشمند، با قرار دادن بلوک‌هایی مشکی در اطراف صفحه‌نمایش، اندازه‌ی صفحه را به شکل استاندارد همیشگی در بیاورد. شاید اگر چنین سیستمی وجود داشته باشد، حتی کاربران این امکان را داشته باشند که اندازه و شکل صفحه‌نمایش را خود تعیین نمایند.

همینطور باید اشاره کنیم که اگر چنین سیستمی در iOS 10 وجود داشته باشد، سازندگان می‌توانند از سایر فضاهای خالی در اطراف گوشی نیز بهره لازم را ببرند. به عنوان مثال قست اعلانات گوشی و روش آگاه کردن کاربران می‌تواند در آیفون 7 متفاوت باشد و در حاشیه‌های صفحه‌نمایش وجود داشته باشد. حتی این امکان وجود دارد که کاربران بتوانند عکس مورد نظر را زوم کرده و از صفحه‌نمایش بزرگ دستگاه، بهره ببرند.

این طرح مفهومی می‌تواند بسیار جذاب باشد و طراحان آن، واقعا صفحه‌نمایشی بدون حاشیه را بسیار خوب برای ما ترسیم کرده‌اند. همچنین آیفونی با این صفحه‌نمایش می‌تواند جذابیت بسیار بالایی داشته باشد، اما باید توجه کرد که این تصویر و اطلاعات مربوط به آن، نه شایعه هستند و نه به صورت رسمی توسط منابع داخلی اپل منتشر شده‌اند؛ این طرح، تنها تصویری است که یکی از هواداران از نسل بعدی آیفون به تصور کشیده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال