در کانسپت جدید آیفون 7 خبری از درگاه هدفون نیست؛ آیفونی فوق‌العاده باریک

اگر شایعاتی که پیشتر در مورد پرچم‌دار بعدی اپل یعنی آیفون 7 درست و خبری از جک 3.5 میلی‌متری نباشد، شکی نیست که این گوشی‌هوشمند ضخامتی کمتر از همیشه خواهد داشت. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل در حال تلاش برای توسعه فرمتی جدید برای سیستم صوتی این گوشی باشد و به همین جهت […]

اگر شایعاتی که پیشتر در مورد پرچم‌دار بعدی اپل یعنی آیفون 7 درست و خبری از جک 3.5 میلی‌متری نباشد، شکی نیست که این گوشی‌هوشمند ضخامتی کمتر از همیشه خواهد داشت. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل در حال تلاش برای توسعه فرمتی جدید برای سیستم صوتی این گوشی باشد و به همین جهت بخواهد هدفون را از طریق پورت قدرتمند Lightning، به دستگاه متصل نماید.

اگر نخواهیم به این شایعات توجه داشته باشیم، یکی از طراحان مطرح دنیای تکنولوژی، آقای Eric Huismann با ارائه‌ی یک طرح مفهومی از آیفون 7، سعی کرده تا جک 3.5 میلی‌متری را از این دستگاه حذف و شکلی جدید از این گوشی‌هوشمند را پیش روی کاربران قرار دهد. همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، ضخامت نهایی این گوشی، کمتر از چیزیست که همیشه دیده‌ایم.

البته نه تنها آقای Huismann اقدام به حذف دکمه‌ی فیزیکی این دستگاه که به فناوری 3D Touch مجهز شده، نموده، بلکه آن را با سطح دستگاه یکی کرده و تلاش داشته تا بتواند ضخامت دستگاه را تا حد ممکن کاهش دهد. همچینن وی هدفون‌هایی جدید را با نام AirPods پیشنهاد داده که می‌توانند به وسیله‌ی بلوتوث به دستگاه متصل و کیفیت صدایی بی‌نظیر را در اختیار کاربران قرار دهند.

همواره اپل در سال‌های اخیر تلاش داشته تا کاربران را به طراحی و ارائه‌ی طرح‌های مفهومی در مورد گوشی‌های جدید خود نماید و معمولا از آنها نیز در طراحی محصولات خود اقتباس می‌جوید. به همین خاطر، اگر زمانی چنین طرحی را در واقعیت مشاهده کردید هم نباید متعجب شوید!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال