شایعه: آیفون 7 اپل احتمالا از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد

یکی از جالب‎ترین شایعاتی که در رابطه با نسل بعدی آیفون، یعنی آیفون 7، شنیده می‎شود این است که در آن جک هدفون 3.5 میلی‎متری حذف خواهد شد و کاربران برای داشتن خروجی صدا باید از پورت لایتنینگ یا بلوتوث استفاده کنند. ولی به نظر دیگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد. Rock Fix، یک فروشگاه تعمیر […]

یکی از جالب‎ترین شایعاتی که در رابطه با نسل بعدی آیفون، یعنی آیفون 7، شنیده می‎شود این است که در آن جک هدفون 3.5 میلی‎متری حذف خواهد شد و کاربران برای داشتن خروجی صدا باید از پورت لایتنینگ یا بلوتوث استفاده کنند. ولی به نظر دیگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد. Rock Fix، یک فروشگاه تعمیر گوشی‎هوشمند در شهر گانجوی چین، اخیرا تصاویری را منتسب به قطعات آیفون 7 منتشر کرده است. یکی از آن‎ها ظاهرا مربوط به سرهم بندی بخش‎های مختلف کابل لایتنینگ مدل 4.7 اینچی است، که بر خلاف چیزی که قبلا شنیده‎ایم، هم‎چنان جک هدفون را متصل به خود دارد. و همین اواخر، این فروشگاه تصاویری را به اشتراک گذاشت که مدعی می‎شود آیفون بعدی دو سیمکارته خواهد بود که اگر حقیقت داشته باشید این اولین دفعه‎ای است که اپل چنین تصمیمی را گرفته است.

سایر قسمت‎هایی که توسط Rock Fix نشان داده شده شامل بعضی پنل‎های صفحه‎ی نمایش در دو اندازه‎ی همیشگی، چیپ‎های حافظه‎ی سن‎دیسک تا 256 گیگابایت، به علاوه یک دروبین دو لنزی برای مدل بزرگتر خواهد بود. صاحب این فروشگاه هم‎چنین گفته است که در طراحی آنتن‎ها تغییراتی صورت خواهد گرفت، گرچه او شفاف‎سازی کرده که این تغییرات در جهت حذف نوارهای آنتن در پشت گوشی نخواهد بود، شاید صحبت او هم راستا با شایعه‎ی استفاده از مودم اینتل برای مدل‎های GSM باشد.

با وجود چنین صحبت‎هایی، هم‎چنان عدم قطعیت‎هایی در رابطه با قابلیت‎های آیفون 7 وجود دارد. به عنوان مثال، همین سه روز قبل، یکی از منابع اطلاعاتی در این صنعت ادعا کرد که از یک منبع موجود در فاکس‎کان شنیده است که اپل بی‎خیال استفاده از دوربین‎ دوگانه به علت آماده نبودن این فناوری شده است، ولی روز بعد فرد دیگری این شایعه را محکوم کرد چون او از چندین تامین‎کننده شنیده بود که گفته‎ بودند ابزار مورد نیاز ساخته شده و دیگر برای تغییر برنامه‎ها خیلی دیر است. او اضافه کرد که شرکت‎های سامسونگ، Oppo، Vivo و شیائومی هم‎چنان در حال بررسی استفاده از دوربین‎های دوتایی در گوشی‎های هوشمند بعدی خود هستند، بنابراین جالب خواهد بود ببینیم که صنعت موبایل در ماه‎های آینده چه چیزی در آستین برای نشان دادن دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال