آیفون 7 اپل با حافظه رم 3 گیگابایتی و قابلیت ضدآب به میدان خواهد آمد

مطمئنا پرچم‌داران فعلی اپل، iPhone 6s و iPhone 6s Plus، از بهترین محصولاتی هستند که تا کنون این شرکت معرفی نموده و شاید مدت زمان زیادی نیز از عرضه‌ی آنها نگذرد. اما حالا شایعاتی در مورد نسل بعدی آیفون یعنی آیفون 7 از مرکز تحقیقات TrendForce منتشر شده که می‌تواند برای علاقه‌مندان به این برند، بسیار جذاب باشد.. نکات […]

مطمئنا پرچم‌داران فعلی اپل، iPhone 6s و iPhone 6s Plus، از بهترین محصولاتی هستند که تا کنون این شرکت معرفی نموده و شاید مدت زمان زیادی نیز از عرضه‌ی آنها نگذرد. اما حالا شایعاتی در مورد نسل بعدی آیفون یعنی آیفون 7 از مرکز تحقیقات TrendForce منتشر شده که می‌تواند برای علاقه‌مندان به این برند، بسیار جذاب باشد..

نکات کلیدی در مورد نسل بعدی این گوشی، داشتن 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و ضد آب بودن اعلام شده و احتمالا سازندگان بخواهند از همین موارد، به عنوان ویژگی‌های آیفون جدید، استفاده نمایند. هر چند ضد آب بودن یک گوشی‌هوشمند در دنیای محصولات اندرویدی چیز جدیدی نیست، اما این، اولین‌بار است که شرکت اپل می‌خواهد محصولی ضد آب را در اختیار خریدارن قرار دهد.

اطلاعات دیگری توسط این مرکز منتشر شده که نشان می‌دهد اپل یک نسخه‌ی 4-اینچی از آیفون را نیز تا نیمه‌ی دوم سال 2016 در کنار گوشی‌های هوشمند iPhone 7 و iPhone 7 Plus، در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

شرکت TrendForce فروش تقریبی آیفون‌های نسل آینده اپل را 260 میلیون دستگاه تخمین زده که اگر این‌چنین باشد، میزان فروش گوشی‌های هوشمند اپل تا 12.5 درصد نسبت به سال 2015، افزایش پیدا خواهد کرد. هر چند، تحلیل‌گران معتقدند که میزان فروش گوشی‌های هوشمند شرکت اپل به تعداد تلفن‌های هوشمندی که تخمین زده شده سامسونگ در سال 2016 به فروش خواهد رساند نمی‌رسد و حدود 50 میلیون دستگاه کمتر است، اما فروش احتمالی و بسیار بالای گوشی‌های هوشمند بعدی اپل، می‌تواند یک قدم بزرگ برای این شرکت باشد.

البته این اطلاعات هیچ‌کدام به صورت رسمی منتشر نشده‌اند و تنها شایعاتی هستند که باید منتظر باشیم و ببینیم به حقیقت تبدیل خواهند شد یا نه.