آیفون 7 احتمالا این دو نقطه ضعف اصلی طراحی آیفون 6S را برطرف خواهد کرد

مدل جدید امسال آیفون یقیناً چنگی به دل نخواهد زد، ولی احتمالاً دو تا از بزرگ‎ترین شکایاتی که در رابطه با طراحی آخرین آیفون‎ها وجود داشته است را برطرف خواهد کرد. نمونه‎ی فرضی آیفون 7 دارای نوارهای آنتی خواهد بود که به هیچ وجه ظاهر زشتی نداشته باشند و لنزهای دوربین آن با سطح این […]

مدل جدید امسال آیفون یقیناً چنگی به دل نخواهد زد، ولی احتمالاً دو تا از بزرگ‎ترین شکایاتی که در رابطه با طراحی آخرین آیفون‎ها وجود داشته است را برطرف خواهد کرد.

نمونه‎ی فرضی آیفون 7 دارای نوارهای آنتی خواهد بود که به هیچ وجه ظاهر زشتی نداشته باشند و لنزهای دوربین آن با سطح این گوشی یکنواخت باشند. همچنین این مدل امیدهای داشتن یک کانکتور هوشمند را دوباره زنده خواهد کرد.

با توجه به افت میزان فروش آیفون، سهام‎داران این شرکت از اپل می‎خواهند که امسال از محصولی شگفت‎انگیز و جذاب رونمایی کند. گرچه، بر اساس گزارشاتی که اخیراً به گوش می‎رسد باید دوباره منتظر آیفونی باشیم که از نظر ظاهری مشابه با آیفون 6 است، چون این‎طور که به نظر می‎آید اپل قصد دارد برگ برنده‎ی خود را در دهمین سالگرد آیفون در سال 2017 رو کند.

با تمامی این صحبت‎ها آیفون 7 آن‌قدر هم ناامید‎کننده نخواهد بود.

به وب‎سایت MacRumors تصویر ساختگی از آیفون 7 فرستاده شده است که اشاره می‎کند گرچه این گوشی در نگاه اول بسیار آشنا به نظر می‎آید، ولی در این مدل نوارهای آنتن تغییر مکان خواهند داشت تا دیگر به شکل ناخوشایندی مقابل چشمان کاربر نباشند و دوربین با ظاهر یکپارچه‎ی آلومینیومی جالب این گوشی در یک سطح (یکنواخت) خواهد بود.

در این تصویر یک کانکتور هوشمند در نزدیکی لبه‎ی انتهایی دیده می‎شود که می‎تواند گشاینده‎ی دری به سوی پذیرش تمامی انواع لوازم جانبی جدید باشد، همانند با قاب‎های باتری جمع‎ و جورتری که نیاز به استفاده از پورت لایتنینگ ندارند.

هفته‎ی گذشته گزارش ارسالی از ژاپن ادعا کرد که اپل قرار دادن کانکتور هوشمند را در آیفون بعدی خود به زمان دیگری موکول کرده است. با توجه به اینکه این تصویر خلاف این ادعا را نشان می‎دهد، ممکن است این گزارش قبل از تصمیم‎گیری اپل منتشر شده باشد.

تغییر دیگری که پی‎بردن به آن مشکل‎تر است، حذف جک هدفون است. اگر به لبه‎ی انتهایی با دقت نگاه کنید، به نظر می‎رسد که در آن محل تنها سوراخ‎های مربوط به اسپیکر به همراه یک پورت لایتنینگ در مرکز قرار دارند.

متأسفانه، خبری از دوربین عقب دومی برای کاستن میزان درد حذف جک هدفون نیست، ولی چنین چیزی باعث تغییرات بارزی در بخش داخلی این گوشی خواهد شد.

انتظار می‎رود که آیفون 7 از پردازنده‎ی نسل بعدی اپل یعنی A10 استفاده کند که شرکت سازنده‎ی آن TSMC است و سایر ویژگی‎های آن عبارت باشند از: 3 گیگابایت رم، یک دکمه‎ی home حساس به لمس، یک باتری بزرگ‎تر، پشتیبانی از شبکه‎ی LTE سریع‎تر و ضد آب بودن.

احتمال این وجود دارد که این تصویر جعلی و بر اساس تمامی شایعاتی باشد که در چند ماهه‎ی اخیر در رابطه با آیفون 7 شنیده شده است تا اینکه امکان استناد به آن به عنوان یک تصویر واقعی و حقیقی وجود داشته باشد. با این وجود اگر این تصویر درست باشد، با آیفون بسیار خوبی روبرو هستیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال