ایوان بلس تاریخ عرضه آیفون 7 اپل را اواخر شهریورماه اعلام کرده است

در سال 2012 زمانی که قرار بودن گوشی هوشمند آیفون 5 شرکت اپل معرفی گردد، ماه سپتامبر به جهت مراسم رویداد رسمی اپل تعیین شد و این موضوع تا به امروز ادامه داشته است (البته گوشی آیفون SE این شرکت استثنا بوده و در این ماه معرفی نشد هر چند این نسخه یک نگارش ویژه از […]

در سال 2012 زمانی که قرار بودن گوشی هوشمند آیفون 5 شرکت اپل معرفی گردد، ماه سپتامبر به جهت مراسم رویداد رسمی اپل تعیین شد و این موضوع تا به امروز ادامه داشته است (البته گوشی آیفون SE این شرکت استثنا بوده و در این ماه معرفی نشد هر چند این نسخه یک نگارش ویژه از گوشی‌های سری آیفون به حساب می‌آید). البته در این صورت است که همه کاربران می‌توانند به سادگی حدس بزنند که این شرکت در چه تاریخی گوشی‌های جدید خود را معرفی کرد. برای مثال در سال 2016 تقریبا بسیار از کاربران انتظار عرضه دو نسخه 4.7 و 5.5 اینچی از گوشی‌های آیفون را داشتند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی ایوان بلس که در شبکه‌‌های اجتماعی با نام مستعار @evleaks شناخته می‌شود و البته گزارشات منتشر شده او بسیار معتبر و مطمئن هستند، مراسم معرفی رسمی نسخه بعدی گوشی‌های هوشمند سری آیفون شرکت اپل در هفته‌ای که از روز 12ام سپتامبر (مصادف با 22ام شهریور ماه) شروع می‌شود، برگزار خواهد شد. بنابراین به احتمال بسیار زیاد در روز جمعه عرضه این گوشی هوشمند به بازار شروع خواهد شد. در نتیجه در روز 16ام سپتامبر (مصادف با 26ام شهریور ماه) شاهد ورود آیفون‌های جدید به بازار خواهیم بود. مسلما تا زمان فرا رسیدن آن تاریخ نمی‌توان به طور قطعی در مورد هیچ کدام از اطلاعات و مشخصات فنی این گوشی صحبت به میان آورد.

البته جالب است بدانید که ایوان بلس در هیچ کدام از سخنان خود از آیفون 7 یا نام دیگری صحبت به میان نیاورد. در حقیقت شرکت اپل خود به طور رسمی هیچ گونه حرفی در این مورد به زبان نیاورده است و در نتیجه ممکن است در نهایت این گوشی جدید با نام دیگری به بازارهای فروش عرضه گردد. همان طور که می‌دانید و البته از خبرهای منتشر شده پیداست، گوشی جدید سری آیفون شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های آیفون سال 2016 شرکت اپل داشته و از این رو ممکن است آیفون 6 ایکس (به جای ایکس ممکن است هر حرف دیگری قرار بگیرد) نام بگیرد. در هر صورت به احتمال بسیار زیاد در گوشی آیفون سال 2017 شاهد تغییرات بزرگ در طراحی و همچنین قرار گیری قابلیت‌های بسیار ویژه و مهم خواهیم بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال