درز تصاویر منتشر شده از آیفون 7 در 4 رنگ مختلف؛ از مشکی خبری نیست

در حالی که روز به روز به تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند آیفون 7 اپل در ماه سپتامبر نزدیک می‌شویم، خبرها و تصاویر بیشتری از این گوشی در رسانه‌های خبری درز پیدا می‌کند. در گذشته تصاویری از قاب پشتی این گوشی منتشر شد. آنجا بود که متوجه شدیم این بخش از گوشی جدید اپل شباهت […]

در حالی که روز به روز به تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند آیفون 7 اپل در ماه سپتامبر نزدیک می‌شویم، خبرها و تصاویر بیشتری از این گوشی در رسانه‌های خبری درز پیدا می‌کند. در گذشته تصاویری از قاب پشتی این گوشی منتشر شد. آنجا بود که متوجه شدیم این بخش از گوشی جدید اپل شباهت بسیار زیادی به نسل گذشته آن خواهد داشت. اما با این حال محل قرارگیری خطوط آنتن آن تغییر کرده‌اند. از طرفی هیچ گونه سوکت جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در این گوشی جدید وجود نخواهد داشت.

در تصاویر جدیدی که از آیفون 7 اپل منتشر شده است، رنگ‌های نسخه‌های متفاوت این محصول جدید لو رفته است. اگر در خبرهای قبلی ما به یاد داشته باشید، به این موضوع اشاره کردیم که قرار است شرکت اپل از نسخه‌های رنگی جدید Deep Blue (آبی تیره) و Space Black (مشکی) آیفون جدید نیز رونمایی به عمل آورد. در واقع این رنگ‌ها قرار بود جایگزین نسخه Space Gray گوشی‌های قدیمی اپل شوند. هر چند در تصویر منتشر شده نسخه‌های رنگی قدیمی‌تر (به ترتیب از پایین به بالا) نقره‌ای، طلائی، خاکستری (Space Gray) و همچنین رزگلد قابل مشاهده می‌باشند.

iphone-7-couleurs

البته مسلما این تصویر نشان دهنده این موضوع نخواهد بود که همین چهار رنگ تنها قرار است از آیفون 7 به بازارهای فروش عرضه گردد. در واقع این امکان نیز وجود دارد که نسخه رنگی دیگری نیز در کار باشد. در هر صورت ممکن است همانند گوشی‌های سری پیشین، شرکت اپل در گوشی جدید سال 2017 خود (که احتمالا آن را آیفون 7 اس خواهد نامید) از نسخه رنگی جدیدی رونمایی به عمل آورد. در هر صورت بهتر است بدانید که این شرکت در حال نزدیک شدن به دهمین سالگرد تولید اولین آیفون خود نیز هست و ممکن است به همین خاطر این کمپانی به جهت بزرگداشت و تجلیل از آن از یک نسخه رنگی مشکی ویژه نیز بدین منظور رونمایی به عمل آورد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال