آیفون 7 پلاس اپل از 3 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود

آخرین شایعات در رابطه با مشخصات فنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مربوط به شبکه‎ی اجتماعی چینی Weibo است. شایعه‎‎ای که امروز منتشر شده از این امر حکایت دارد که نسل بعدی فبلت 5.5 اینچی اپل دارای 3 گیگابایت رم خواهد بود که در مقایسه با رم 2 گیگابایتی استفاده شده در آیفون 6 اس […]

آخرین شایعات در رابطه با مشخصات فنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مربوط به شبکه‎ی اجتماعی چینی Weibo است. شایعه‎‎ای که امروز منتشر شده از این امر حکایت دارد که نسل بعدی فبلت 5.5 اینچی اپل دارای 3 گیگابایت رم خواهد بود که در مقایسه با رم 2 گیگابایتی استفاده شده در آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس، افزایش خواهد داشت. ولی مدل کوچک‎تر یعنی آیفون 7 معمولی به استفاده از همان رم 2 گیگابایتی ادامه خواهد داد.

تفاوت دیگر بین این دو مدل میزان فضای ذخیره‎سازی داخلی است. آیفون 7 در مدل‎های 16، 64 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه می‎شود در حالی‎که  آیفون 7 پلاس دارای مدل‎های 32، 128 و 256 گیگابایت خواهد بود. بخش دیگری که موضوع فرضیات زیادی است، دوربین پشتی است. اپل دوربین پشتی آیفون 6 اس را از 8 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسلی ارتقاء داد ولی حالا صحبت از وجود یک سنسور 21 مگاپیکسلی در پشت آیفون 7 است. از طرفی ممکن است آیفون 7 اس مجهز به دو دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب باشد که یکی از آن‎ها دارای قابلیت‎های زوم‎کردن اپتیکال باشد.

بخش دیگری که کاربران آیفون دوست دارند در مدل‎های جدید بهتر شده باشد، بحث عمر باتری است. طبق یک شایعه‎، که البته پشتیبانی برای آن بر اساس تصاویر و اطلاعات درز شده به بیرون وجود نداشته است، اپل در مدل‎های جدید از پورت یو‎اس‎بی Type-C استفاده خواهد کرد. اگر بخواهیم صادقانه در نظر بگیریم، اپل دلیلی برای حذف پورت لایتنینگ خود نمی‎بیند، به خصوص اگر جک هدفون 3.5 میلی‎متری را طبق انتظار حذف کند. در حال حاضر ما شاهد ایرفون‎هایی بوده‎ایم که تصاویر آن‎ها با داشتن یک سیم دارای پورت لایتنینگ در یک انتها به بیرون درز پیدا کرده است. بحثی که در مورد وجود پورت یو‎اس‎بی Type-C وجود دارد این است که این چنین تصمیمی به اپل اجازه‎ی استفاده از قابلیت‎های شارژ سریع را می‎دهد، ولی عملی نخواهد شد.

پست‎های دیگری در این شبکه‎ی اجتماعی منتشر شده و اشاره به این دارند که اپل در مدل‎های امسال آیفون خود قصد بهبود قابلیت‎های اتصال به شبکه‎ی وای‎فای را دارد تا این گوشی‎ها بتوانند اینترنت سریع‎تر به همراه امکان استریم‎سازی پر سرعت‎تر ویدئوهای 4K داشته باشند. در این دنیای شایعات شکل‎گرفته به شارژ بی‎سیم نیز اشاره شده است. فکر در مورد تمامی این‎ها تفریح خاصی می‎تواند باشد ولی فعلا همگان توصیه می‎کنند با کمی شک به آن‎‎ها بنگرید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال