اسپیکر دوم آیفون 7 احتمالاً تنها جنبه ظاهری خواهد داشت

مدتی پیش بود که اپل از تصمیم خود برای حذف کردن جک 3.5 میلی‌متری هدفون صحبت کرد. همراه با این موضوع، اعلام شد که این کار اپل به منظور افزایش دادن قدرت سیستم صوتی دستگاه بوده و احتمالا ما می‌توانیم شاهد سیستم صوتی قدرتمندتری باشیم. اما اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، نشان می‌دهد که اپل […]

مدتی پیش بود که اپل از تصمیم خود برای حذف کردن جک 3.5 میلی‌متری هدفون صحبت کرد. همراه با این موضوع، اعلام شد که این کار اپل به منظور افزایش دادن قدرت سیستم صوتی دستگاه بوده و احتمالا ما می‌توانیم شاهد سیستم صوتی قدرتمندتری باشیم. اما اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، نشان می‌دهد که اپل برای تقویت سیستم صوتی به دنبال حذف جک 3.5 میلی‌متری نبوده است.

البته در کنار اخبار مربوط به تقویت سیستم صوتی، اطلاعاتی از سوی اپل منتشر شده بود که نشان میداد اپل می‌خواهد با حذف کردن این جک و داشتن فضای بیشتر، یک اسپیکر دیگر را برای آیفون 7 تعبیه کند. در این صورت، می‌توانستیم شاهد این موضوع اسپیکرهای استریو برای آیفون 7 باشیم. البته شاید نیازی به اشاره کردن نباشد، اما چنین چیزی تا کنون در هیچ کدام از نسخه‌های آیفون وجود نداشته است.

iPhone 7 second speaker reportedly fake - Symmetry not stereo2

اطلاعات جدیدی که توسط وب‌سایت فرانسوی NowhereElse منتشر شده، اسنادی از کشور چین را نشان می‌دهد که اذعان دارد این فضای اضافی و اسپیکر دوم آیفون 7، به منظور تقویت سیستم صوتی و یا استریو کردن اسپیکرها نبوده و صرفا جنبه ظاهری داشته است.

اگر این اطلاعات حقیقت داشته باشد، می‌توانیم حداقل این انتظار را داشته باشیم که اپل بخواهد از این اسپیکر به عنوان ابزاری دیگر استفاده کند چرا که واقعا قرار دادن یک اسپیکر تنها برای تغییر دادن شکل ظاهری دستگاه، نمی‌تواند کاری عاقلانه از سوی اپل باشد. شاید این پیش‌بینی‌ برای این باشید که هنوز هدف اصلی اپل از انجام این کار مشخص نشده باشد.

iPhone 7 second speaker reportedly fake - Symmetry not stereo3

با اینکه وب‌سایت‌های چینی در گذشته منابع بسیار خوبی از اطلاعات بودند، اما نمی‌توان به چنین چیزی اتکا کرد و در زمان فعلی، باید این اطلاعات را شایعاتی که ممکن است به حقیقت تبدیل شوند، در نظر بگیریم.