آیفون 7 اپل 17 شهریور ماه رونمایی می‌شود

طبق اخبار و اطلاعاتی که در گذشته به گوش می‎رسید مدل امسال آیفون یعنی آیفون 7 در سه مدل به بازار خواهد آمد، ولی اکنون طبق اطلاعات جدید باید امسال انتظار رونمایی از دو مدل را داشته باشیم و بنابراین بایستی با مدل آیفون 7 پرو خداحافظی کنیم. دو مدل مذکور یعنی مدل استاندارد آیفون […]

طبق اخبار و اطلاعاتی که در گذشته به گوش می‎رسید مدل امسال آیفون یعنی آیفون 7 در سه مدل به بازار خواهد آمد، ولی اکنون طبق اطلاعات جدید باید امسال انتظار رونمایی از دو مدل را داشته باشیم و بنابراین بایستی با مدل آیفون 7 پرو خداحافظی کنیم.

دو مدل مذکور یعنی مدل استاندارد آیفون 7 و آیفون 7 پلاس طبق شایعات به مرحله‎ی پیش‎فروش از تاریخ 19 شهریورماه وارد خواهند شد و یک هفته بعدتر ورود آن‎ها به بازار خواهد بود. ولی چیزی که مجهول باقی مانده بود تاریخ دقیق روزی است که طی رویداد بزرگی این دو گوشی معرفی خواهد کرد.

حالا شخصی که گفته می‎شود “با برنامه‎های اپل آشنا است” ادعا می‎کند که تاریخ این رخداد بزرگ در 17 شهریور خواهد بود. این تاریخ دو روز پیش از شروع زمان شایعه‎ شده‎ی پیش‎فروش‎ها است، بنابراین می‎تواند منطقی باشد. یقینا نمی‎توان به این گفته از آن‎جایی که شایعه است استناد کرد ولی تاریخ‎های پیش‎فروش و عرضه به بازار صحیح هستند، در نتیجه اپل هیچ بهانه‎ای برای عدم رونمایی از نسل بعدی گوشی‎های آیفون خود در تاریخ 17 شهریور ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال