تست سرعت آیفون 7 در مقایسه با آیفون‌های نسل‌های قبل

طبق تمامی اطلاعاتی که در اینترنت منتشر شده است و شواهد امر، گوشی آیفون 7 واقعا سریع است. اثبات این قضیه را می‎توان در محک‎های بنچمارک و ویدئوهایی دید که این گوشی را با رقبای آن مقایسه می‎کنند. یقینا همین‎طور هم باید باشد وگرنه اپل یقینا از عملکرد همیشگی خودش دور شده است، درست نیست؟ […]

طبق تمامی اطلاعاتی که در اینترنت منتشر شده است و شواهد امر، گوشی آیفون 7 واقعا سریع است. اثبات این قضیه را می‎توان در محک‎های بنچمارک و ویدئوهایی دید که این گوشی را با رقبای آن مقایسه می‎کنند. یقینا همین‎طور هم باید باشد وگرنه اپل یقینا از عملکرد همیشگی خودش دور شده است، درست نیست؟ با توجه به این صحبت‎ها، وب‎سایت EverythingApplePro ویدئویی را منتشر کرده است که در آن سرعت آیفون 7 را با تمامی آیفون‎های دیگر که تا به‎حال ساخته شده‎اند، مقایسه می‎کند.

درست حدس زدید، یعنی آیفون 7 به صورت نظیر به نظیر با آیفون‎هایی نظیر iPhone 3G، iPhone 3GS، آیفون 4 (که هم‎چنان به نظر خیلی از افراد یکی از بهترین طراحی‎های آیفون‎های اپل را در خود دارد) و سایرین مقایسه خواهد شد. نتیجه‎ی این مقایسه‎ها همان‎طور که گفتیم باید مشخص باشد، چون اگر مدل‎های جدیدتر آیفون به نسبت نسل‎های قبلی خود آهسته‎تر باشند، اپل یقینا در جایی خطا داشته است، گرچه خوشبختانه این‎چنین نیست.

اگر نمایشگر، سرعت، طراحی و مواد متعدد دیگر مثال خوبی برای پیشرفت گوشی‎های ما در رابطه با فناوری باشد باید گفت اپل در آیفون‎های 7 و 7 پلاس پیشرفت عظیمی داشته است. به عنوان مثال، چیپست A10 Fusion این دو گوشی چهار هسته‎ای است، در حالی‎که نسل قبلی گوشی‎های اپل از پردازنده‎ای دو هسته‎ای بهره می‎بردند.

این قضیه مورد نکوهش طرفداران و رقبایی قرار گرفته که خیلی وقت است از پردازنده‎های چهار هسته‎ای استفاده می‎کنند، نیازی به اشاره به استفاده از چیپست‎های هشت هسته‎ای نیز در بعضی از موارد، نیست. میزان رم آیفون 7 پلاس نیز به 3 گیگابایت افزایش داشته است. قبول داریم هم‎چنان پایین‎تر از مقدار 4 گیگابایت رم موجود دستگاه‎های اندرویدی پرچم‎دار امروزی است، ولی باز هم برای کاربران محصولات اپل یک پیشرفت به شمار می‎رود.

ویدئوی مقایسه‎ی گوشی‎های آیفون را می‌توانید در زیر ببینید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/k1wBz[/aparat]

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با گوشی آیفون 7 می‎توانید مطلب زیر مطالعه کنید:

بررسی و نقد گوشی آیفون 7 – آغازگر یک سفر

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال