7 میلیون کاربر گلکسی نوت 7 سامسونگ به آیفون 7 مهاجرت کرده‌اند

به دنبال توقف فروش نوت 7 و جمع‎آوری آن از بازار، سوالی که طبیعتا در شکل افراد شکل می‎گیرد این است: افرادی که به گوشی نظیر نوت 7 نیاز دارند/ یا هم‎چنین کاربران سامسونگ به چه دستگاهی رو خواهند آورد. بسیاری از افراد در صنعت فناوری اشاره به LG V20 یا حتی گوشی‎های پیکسل گوگل […]

به دنبال توقف فروش نوت 7 و جمع‎آوری آن از بازار، سوالی که طبیعتا در شکل افراد شکل می‎گیرد این است: افرادی که به گوشی نظیر نوت 7 نیاز دارند/ یا هم‎چنین کاربران سامسونگ به چه دستگاهی رو خواهند آورد. بسیاری از افراد در صنعت فناوری اشاره به LG V20 یا حتی گوشی‎های پیکسل گوگل به عنوان یک جایگزین معتبر می‎کنند (ارزیابی دیگری نشان داد که درصد کمی از افراد به گوشی‎های گوگل به جای نوت 7 سامسونگ رو می‎آورند).

 Ming-Chi Kuo  از شرکت KGI که تحلیل‎گر بازار به شمار می‎رود، در رابطه با مصرف‎کننده‎ی معمولی تخمین می‎زند که تا حداکثر 5 تا 7 میلیون مشتری سامسونگ امسال آیفون 7 خواهند خرید. علت آن تا حد زیادی به لطف کاربرانی است که ایمان خود را به سامسونگ از دست داده‎اند و “میل به دوست داشتن iOS و قابلیت‎های دوربین آیفون دارند، بنابراین همین امر باعث می‎شود که در پیش آن‎ها آیفون جدید یک خرید جذاب به شمار رود.”

تقریبا تعداد سفارش‎های نوت 7، 12 میلیون عدد بوده است، و KGI تخمین می‎زند که حداقل 50% این سفارش‎ها تبدیل به خرید یا آیفون 7 یا (به احتمال بیشتر) آیفون 7 پلاس خواهد شد، یعنی گوشی که قیمتی مشابه با نوت 7 با سیستم دوربین دوگانه دارد.

ولی به عنوان یک جایگزین اصیل اندرویدی، بسیاری از افرادی که سامسونگ را فراموش می‎کنند ممکن است از گوشی‎های LG V20 ال‎جی یا Pixel XL گوگل استفاده کنند. گرچه بعضی از کاربران نوت 7 عاشق نمایشگر 5.7 اینچی هستند، ویژگی که Pixel XL ندارد.

به نظر بسیاری از افراد آیفون 7 شاید نتواند مشتریان وفادار سامسونگ را به سمت خود جلب کند، ولی با توجه به شرایط و در نظرگیری اپل به عنوان بزرگترین رقیب سامسونگ، از دیدگاه بازاریابی موقعیت اپل در کسب مشتریان بیشتر بهتر است و هم‎چنین باید به این حقیقت اشاره داشت که یکی از دوستان این افراد می‎تواند آن‎ها را متقاعد کند (یا حداقل سعی داشته باشد) که آیفون با داشتن قابلیت‎های افزوده‎ای نظیر iMessage و دوربین جلوی فیس‎تایم بهترین خرید است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال