آیا واقعا آیفون 7 باریکترین آیفون اپل خواهد بود؟

ممکن است برایتان تعجب‌ برانگیز باشد که چرا باید در مورد آیفون 7 اپل صحبت کنیم در حالی که هنوز این شرکت از آیفون 6S خود هنوز به صورت رسمی رونمایی نکرده است و هنوز بیش از یک سال دیگر به معرفی آیفون 7 اپل مانده است. دلیل این امر این است که یکی از […]

ممکن است برایتان تعجب‌ برانگیز باشد که چرا باید در مورد آیفون 7 اپل صحبت کنیم در حالی که هنوز این شرکت از آیفون 6S خود هنوز به صورت رسمی رونمایی نکرده است و هنوز بیش از یک سال دیگر به معرفی آیفون 7 اپل مانده است. دلیل این امر این است که یکی از تحلیلگران با سابقه در جمع سهام‌داران و سرمایه‌گذاران این شرکت عنوان داشته است که آیفون 7 احتمالاً باریک‌ترین گوشی‌هوشمندی باشد که تاکنون توسط اپل ساخته شده است چراکه پیش‌بینی کرده است که این گوشی ضخامتی بین 6 تا 6.5 میلی‌متر داشته باشد.

این پیش‌بینی را Ming-Chi Kuo تحلیل‌گر KGI Securities انجام داده و عنوان کرده است که آیفون 7 ضخامتی به اندازه دیگر محصولات اپل یعنی آیپد ایر 2 و آی‌پاد تاچ خواهد داشت که هر دوی این محصولات تنها 6.1 میلی‌متر ضخامت دارند.

آخرین آیفون معرفی شده حال حاضر یعنی آیفون 6، ضخامتی در حدود 6.9 میلی‌متر دارد و از سوی دیگر این در حالی است که آیفون جدید اپل یعنی 6S با توجه به استفاده این شرکت از آلومینیم سری 7000 در بدنه آن، احتمالا ضخامتی بیش از 7 میلی‌متر داشته باشد. با این تفاسیر و آن‌چه که در مورد بدنه آیفون جدید در شایعاتی که قبلا منتشر شده است، شنیده‌ایم و با توجه به اینکه زمان زیادی هم تا رونمایی اپل از آیفون 7 مانده است، پیش‌بینی این تحلیل‌‌گر زیاد قابل استناد نخواهد بود و پذیرش آن کمی دشوار است.

اپل قصد دارد تا در نهم سپتامبر با برگزاری یک رویداد اختصاصی، از آیفون‌های 6S و 6S پلاس به صورت رسمی رونمایی کند. زمان زیادی تا این مراسم باقی نمانده است، باید منتظر ماند و دید که اپل برای این محصول چه ویژگی‌های جدیدی را در نظر گرفته است.

 

 

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال