گزارشات از آغاز تولید انبوه آیفون 7c اپل در ماه آینده میلادی خبر می‌دهند

اوایل ماه جاری، اطلاعاتی در مورد احتمال عرضه‌ی iPhone 7c در ماه سپتامبر سال 2016 میلادی منتشر شد که ذهن بسیاری از افراد را به این گوشی‌هوشمند و ویژگی‌های آن، جلب نمود. اخیرا نیز شرکت مخابراتی China Mobile زمان عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند را ماه آوریل اعلام کرده و اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده نیز از […]

اوایل ماه جاری، اطلاعاتی در مورد احتمال عرضه‌ی iPhone 7c در ماه سپتامبر سال 2016 میلادی منتشر شد که ذهن بسیاری از افراد را به این گوشی‌هوشمند و ویژگی‌های آن، جلب نمود. اخیرا نیز شرکت مخابراتی China Mobile زمان عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند را ماه آوریل اعلام کرده و اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده نیز از شروع تولید انبوه این گوشی‌هوشمند در ماه آینده میلادی خبر می‌دهد.

مدت‌ها بود که اطلاعاتی در مورد تلاش‌های اپل برای طراحی نسخه‌ای کوچکتر از گوشی‌هوشمند iPhone منتشر شده بود. حتی برخی از شایعات نیز همچون حالا اذعان داشتند که تولید انبوه این گوشی از ماه ژانویه، یعنی اولین ماه میلای سال 2016 آغاز خواهد شد. اینطور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند نیز احتمالا این گوشی‌هوشمند اندازه‌ای برابر با iPhone 5s و رنگ‌بندی همچون iPhone 5c خواهد داشت.

در نهایت این گزارش جدید نشان می‌دهد که گوشی‌هوشمند iPhone 7c (یا iPhone 6c و هر چیزی که ممکن است نام آن باشد) به همراه یک باتری 1642 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. همچنین قیمت احتمالی این گوشی‌هوشمند چیزی بین 400 تا 500 دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال