آیفون 8 با قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده عرضه می‌شود

Simona Jankowski تحلیل‎گر شرکت Goldman Sachs در یادداشتی که توسط وب‎سایت Benzinga به دست آمده پیش‎بینی کرده است که نسل بعدی آیفون از واقعیت افزوده پشتیبانی می‎کند. به احتمال زیاد اپل برای دهمین سالگرد آیفون موجی از هیجان را آماده کرده است و علایم زیادی نیز به چشم می‎خورند که قسمتی از آن واقعیت افزوده […]

Simona Jankowski تحلیل‎گر شرکت Goldman Sachs در یادداشتی که توسط وب‎سایت Benzinga به دست آمده پیش‎بینی کرده است که نسل بعدی آیفون از واقعیت افزوده پشتیبانی می‎کند. به احتمال زیاد اپل برای دهمین سالگرد آیفون موجی از هیجان را آماده کرده است و علایم زیادی نیز به چشم می‎خورند که قسمتی از آن واقعیت افزوده (AR) خواهد بود.

به عنوان مثال هفته‎ی پیش گزارشی مبنی بر این منتشر شد ‎که اپل همکاری نزدیکی با Lumentum را شروع کرده است، یک شرکت فناوری که در توسعه‎ی فناوری حسگر 3 بعدی مهارت دارد. Lumentum درطول آخرین کنفرانس مالی خود از یک “اپلیکیشن دستگاه موبایل با حجم بالا” صحبت کرد که به خوبی می‎تواند اشاره به آیفون بعدی داشته باشد.

Ming-Chi Kuo که او را با تحلیل‎های بی‎نقص برنامه‎های اپل می‎شناسیم چنین پیش‎بینی کرده است که فناوری واقعیت افزوده‎ی اپل 3 تا 5 سال جلوتر از رقبا خواهد بود که البته با توجه به این‎که تاکنون AR در دنیای فناوری یک مفهوم خیلی توسعه‎یافته نبوده، پیش‎بینی او جای بحث دارد.

در پایان باید گفت که خود تیم کوک مدیرعامل اپل نیز از علاقه‎ی خود به واقعیت افزوده سخن گفته و اشاره داشته است که با آن‎که واقعیت مجازی “به دنیای (واقعی) پایان می‎دهد” ولی واقعیت افزوده “اجازه به اصلاح و بهبود چیزی می‎دهد که در حال حاضر دارد رخ می‎دهد.”

مشخص نیست که مسیری که اپل در رابطه با این فناوری در پیش گرفته است به کدام سمت می‎رود یعنی استفاده از یک سنسور در پنل پشتی آیفون 8 برای تعامل با دوربین اصلی برای شناسایی اشیاء در فریم تصویر یا استفاده از یک سنسور در جلو برای شناخت چهره یا عنبیه‎ چشم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال