شایعه: نمایشگر اولد آیفون 8 یک خمیدگی “ظریف” دارد

در حال حاضر شایعات زیادی در رابطه با مدل‎های 2017 گوشی آیفون اپل شنیده می‎شود. ماه گذشته گزارش‎هایی منتشر شده بود مبنی بر این‎که آیفون 8 از یک نمایشگر اولد خمیده بهره خواهد برد، ولی به دنبال آن گزارش دیگری به گوش رسید که این ادعاها را رد می‌کند. گرچه به نظر می‎رسد که حقیقت […]

در حال حاضر شایعات زیادی در رابطه با مدل‎های 2017 گوشی آیفون اپل شنیده می‎شود. ماه گذشته گزارش‎هایی منتشر شده بود مبنی بر این‎که آیفون 8 از یک نمایشگر اولد خمیده بهره خواهد برد، ولی به دنبال آن گزارش دیگری به گوش رسید که این ادعاها را رد می‌کند. گرچه به نظر می‎رسد که حقیقت تلفیقی از این دو گزارش باشد.

براساس گزارشی که وب‎سایت آسیایی Nikkei منتشر کرده است، به نظر می‎رسد که آیفون 8 بدون شک به یک نمایشگر اولد خمیده مجهز خواهد بود. گرچه خمیدگی‎های آن به شدت گوشی‎های هوشمند سری “اج” سامسونگ نبوده و به جای آن یک طراحی ظریف‎تر را شاهد هستیم.

البته گفته می‎شود این خمیدگی تنها به دلیل بالا بردن جنبه‎های زیبایی‎شناسی این دستگاه هستند و عملکرد خاصی در اختیار کاربر قرار نمی‎دهند، بنابراین انتظار نداشته باشید که قابلیت‎هایی که در گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ مشاهده کردیم در گوشی نسل بعدی آیفون نیز به کار گرفته شود.

در ادامه‎ی این گزارش آمده است “این خمیدگی به نسبت نمایشگرهای گوشی‎های گلکسی اس 7 اج سامسونگ ظریف‎تر خواهد بود. علت آن تا حدی به دلیل چالش‎های در پیش رو برای ساخت کاورهای شیشه‎ای خمیده برای مطابقت با نمایشگرها است. با آن‎که صفحه‎نمایش خمیده اجازه می‎دهد منطقه‎ی قابل مشاهده در حدود 5.2 اینچ باشد و با آیفون شیک‎تری روبرو شویم، ولی براساس منبع خبری این تغییر هیچ عملکرد خاصی با خود به همراه نمی‎آورد.”

در انتها، لازم به ذکر است که پاییز باید انتظار رونمایی از سه مدل آیفون را داشته باشیم. این مدل‎ها آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 نامیده می‎شوند که مدل مخصوص دهمین سالگرد آیفون است و گفته‎ می‎شود تمامی قابلیت‎های ممتاز را در خود جا می‎دهد. با توجه به این‎که تا زمان رونمایی رسمی از این دستگاه‎ها بسیار فاصله داریم، همه چیز را با دیده‎ی شک بنگرید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال