شایعه: آیفون 8 اپل مجهز به نمایشگری با 2 لبه خمیده و منحنی خواهد بود

تا الان تمامی قرائن و شواهد اشاره به این حقیقت دارند که مدل آیفون در سال جاری دقیقا طراحی جدیدی که ما انتظار داشتیم را نخواهد داشت، چیزی که باید پذیرفت مایوس کننده است. گرچه برای آن دسته از افرادی که تا سال 2017 میلادی می‎توانند صبر کنند و یا برایشان مهم نیست در این […]

تا الان تمامی قرائن و شواهد اشاره به این حقیقت دارند که مدل آیفون در سال جاری دقیقا طراحی جدیدی که ما انتظار داشتیم را نخواهد داشت، چیزی که باید پذیرفت مایوس کننده است. گرچه برای آن دسته از افرادی که تا سال 2017 میلادی می‎توانند صبر کنند و یا برایشان مهم نیست در این سال دوباره آیفون جدیدی خریداری کنند، باید گفت که سال مورد نظر، همان سالی است که در آن شاهد تغییراتی در آیفون خواهیم بود که مدت‎ها انتظار آن را می‎کشیده‎ایم.

در حقیقت طبق گفته‎ مدیر ارشد تحقیقاتی شرکت HIS Technology جناب آقای کوین وانگ، او بر اساس منبع اطلاعاتی‎‌ که داشته، ادعا می‎کند که انتظار می‎رود مدل 2017 آیفون دارای یک نمایشگر دو لبه خمیده باشد، نظیر چیزی که در سری گلکسی نوت اج سامسونگ می‎بینیم. این اولین بار نیست که شایعاتی مبنی بر یک آیفون خمیده می‎شنویم، گرچه باید اشاره داشت آخرین شایعات در این زمینه اشاره به مدل 2018 آیفون داشتند نه 2017.

گفته‎هایی که در رابطه با آیفون 8 در سال 2017 شنیده می‎شود شامل آیفونی می‎شود که یک صفحه‎ی نمایش نوع OLED، یک بدنه‎ی تمام شیشه‎ای و یک نمایشگر بدون لبه (که کم کم باید در نظر بگیریم شاید منظور نمایشگرهای خمیده است) دارد. در هر صورت با توجه به این‎‎که تمامی این حرف‎ها شایعه است، باید با دیده‎ی اندکی شک به آن‎ها نگریست، ولی هرچه بازار گوشی‎های همراه و پیشرفت در فناوری به بلوغ خود می‎رسد، ارائه‎ی قابلیت‎های جدید و هیجان‎انگیز سخت‎تر می‎شود.

برای همین است که شایعاتی نیز به چشم می‎‎خورند که اعلام می‎کنند اپل قصد دارد چرخه‎ی تازه‎سازی سه ساله‎ای برای محصولات خود، در عوض روند سالانه‎ی آن‎ها، در نظر بگیرد، روندی که در طی 9 سال و کمی بیشتر اخیر شاهد آن بوده‎ایم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال