اپل تا کنون موفق به فروش بیش از 1 میلیارد آیفون شده است

شرکت اپل اعلام کرده است که تا به امروز موفق به فروش بیش از 1 میلیارد آیفون شده است، دستاوردی که در کمتر از 10 سال به آن دست یافته است. این خبر را شخص دیگری جز مدیرعامل اپل یعنی تیم کوک، در طول نشستی که با کارکنان این شرکت در کوپرتینو داشته است، اعلام […]

شرکت اپل اعلام کرده است که تا به امروز موفق به فروش بیش از 1 میلیارد آیفون شده است، دستاوردی که در کمتر از 10 سال به آن دست یافته است. این خبر را شخص دیگری جز مدیرعامل اپل یعنی تیم کوک، در طول نشستی که با کارکنان این شرکت در کوپرتینو داشته است، اعلام نکرده است.

او چنین اظهار داشت “در تاریخ، آیفون یکی از مهم‎ترین محصولات موفق در جهان به شمار می‎رود که باعث ایجاد تحول در دنیا شده است. هفته‎ی گذشته زمانی که ما یک میلیاردمین آیفون خود را فروختیم به یک موفقیت مهم دیگر دست یافتیم. قصد ما هرگز به دست آوردن بیشترین موفقیت نبوده است، بلکه ما همیشه خواسته‎ایم بهترین محصولاتی را بسازیم که باعث ایجاد تفاوت شوند.”

این اظهارات مدت کوتاهی پس از این گفته شده است که شرکت اپل نتایج مالی خود را برای سومین سه‎ماهه‎ی سال اعلام کرد، نتایجی که نشان از افت فروش جهانی آیفون برای دومین سه‎ماهه‎ی پشت سرهم داشتند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال