شایعه رجیستر نشدن آیفون 7 و 7پلاس رد شد

به دنبال اطلاعیه رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی مبنی بر اینکه گوشی های آیفون 7 به صورت قاچاق وارد بازار شده و در سامانه شناسایی گوشی موبایل (رجیستری) تایید نخواهد شد، علیرضا محمدی، طراح رجیستری گوشی موبایل، شایعه غیرفعال شدن گوشی‌های آیفون 7 و 7پلاس پس از اجرای طرح رجیستری را رد کرد و گفت: […]

به دنبال اطلاعیه رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی مبنی بر اینکه گوشی های آیفون 7 به صورت قاچاق وارد بازار شده و در سامانه شناسایی گوشی موبایل (رجیستری) تایید نخواهد شد، علیرضا محمدی، طراح رجیستری گوشی موبایل، شایعه غیرفعال شدن گوشی‌های آیفون 7 و 7پلاس پس از اجرای طرح رجیستری را رد کرد و گفت: تا پیش از روز و ساعت آغاز رجیستری، هر گوشی که به هر طریق وارد و فعال شده باشد، به طور خودکار رجیستر می‌شود و کماکان بدون مشکل در شبکه سرویس می‌گیرد.

طراح رجیستری گوشی موبایل در این خصوص تصریح کرد: با توجه به مطرح شدن شایعه غیرفعال شدن گوشی‌های آیفون 7 و 7 پلاس، خریداران توجه کنند که پیش از اجرای رجیستری و پس از آن نیازی به پرداخت هزینه برای رجیستر شدن نیست.

به گفته محمدی، طرح رجیستری در حال طی مراحل آزمایشی است و قطعا آغاز رسمی طرح قبل از اجرا اطلاع‌رسانی گسترده خواهد شد. از لحظه آغاز رجیستری، گوشی‌هایی که قاچاق وارد شده‌اند، با انداختن سیم‌کارت تشخیص داده شده و امکان سرویس‌دهی نخواهند بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال