لو رفتن تصویر مربوط به جعبه گوشی iPhone 6 SE؛ آیا واقعا آیفون 7 عرضه نخواهد شد؟

در گذشته طنزپردازان رسانه‌ای در پاسخ به خبرها و شایعات مربوط به آیفون 7 به موجب تغییرات اندک آن از اسم آیفون 6 SE، یعنی همان آیفون اما در نسخه‌ای ویژه، جوک‌های بسیار زیادی را منتشر کرده بودند. اما حالا جالب است بدانید که این داستان‌ها در حال به حقیقت پیوستن می‌باشند! اخیرا گزارشات و […]

در گذشته طنزپردازان رسانه‌ای در پاسخ به خبرها و شایعات مربوط به آیفون 7 به موجب تغییرات اندک آن از اسم آیفون 6 SE، یعنی همان آیفون اما در نسخه‌ای ویژه، جوک‌های بسیار زیادی را منتشر کرده بودند. اما حالا جالب است بدانید که این داستان‌ها در حال به حقیقت پیوستن می‌باشند!

اخیرا گزارشات و تصاویر جدید از سوی منبع چینی منتشر شده است که از آیفون‌های جدید اپل موارد جدیدی را نشان می‌دهد. براساس موارد ظاهر شده، متوجه خواهیم شد که این تصاویر به هیچ وجه دستکاری شده یا ساختگی نمی‌باشند. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید بعضی از اطلاعات پاک شده‌اند و از این رو نمی‌توان دقیقا اظهار کرد که آیا این گوشی جانشین آیفون SE است یا قرار است به جای آیفون 7 معرفی شود.

گوشی هوشمند آیفون SE در ماه مارس رونمایی شد. یعنی تقریبا چند ماه پیش. مسلما به منظور رونمایی از نسخه جدید این گوشی بسیار زود خواهد بود. مسلما هیچ کاربر یا خریداری از این خبر خوشحال نخواهد شد که آیفون چهار اینچی جدیدی که خریداری کرده است، پس از طی تنها شش ماه، نمونه جدیدیش به بازار راه پیدا کند.

بر اساس اطلاعات مربوط به این بسته سفید رنگ، این طور به نظر می‌رسد که این تصاویر کاملا هم واقعی نباشند. زیرا میزان حافظه رم، حافظه داخلی، دوربین یا دیگر موارد این چنینی پاک شده‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال