از زبان آمار: آیفون 6S اپل چهار برابر محبوب‌تر از آیفون 6S پلاس است

بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده توسط Localytics، آیفون 6 اس اپل در اولین هفته از عرضه عمومی خود بسیار بیشتر از آیفون 6 اس پلاس، فروش رفته است. ظاهراً آیفون 6 اس بسیار محبوب‌تر از برادر بزرگ‌ترش واقع شده است. این دو پرچم‌دار جدید اهالی کوپرتینو، در مجموع 1.9 درصد از بازار آیفون‌های اپل […]

بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده توسط Localytics، آیفون 6 اس اپل در اولین هفته از عرضه عمومی خود بسیار بیشتر از آیفون 6 اس پلاس، فروش رفته است. ظاهراً آیفون 6 اس بسیار محبوب‌تر از برادر بزرگ‌ترش واقع شده است. این دو پرچم‌دار جدید اهالی کوپرتینو، در مجموع 1.9 درصد از بازار آیفون‌های اپل را در اختیار داشته که از این میزان 1.5 درصد آن متعلق به آیفون 6 اس بوده و آیفون 6 اس پلاس تنها به میزان 0.4 درصد در این بازار سهیم است.

iphone 6s adopt

درست هفته پیش بود که اپل توانست به رکورد فروش 13 میلیونی فروش آیفون‌های جدید خود دست یابد که 10 میلیون از این میزان فروش فقط مربوط به 3 روز اول عرضه این پرچم‌داران بوده است.

iphone adoptions

به طور کلی، آیفون 6 اپل فعلا با 32.2% از سهام بازار گوشی‌های هوشمند اپل، محبوب‌ترین آیفون این شرکت است و پس از آن آیفون 5 اس با 23.2 درصد و آیفون 5 با 11.2 درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال