سامسونگ برای بهبود امنیت باتری‌های خود 128 میلیون دلار هزینه کرده است

سامسونگ که به تازگی علت اصلی مشکلات پیرامون گلکسی نوت 7 را با کاربران خود در میان گذاشته، قصد دارد برای پیشگیری از رخ دادن چنین اتفاق‌هایی، تیم ویژه‌ای را برای نظارت بر روی باتری‌ها و امنیت آن‌ها تدارک ببیند به طوری که سامسونگ بیان کرده بیش از 128 میلیون دلار در این بخش هزینه […]

سامسونگ که به تازگی علت اصلی مشکلات پیرامون گلکسی نوت 7 را با کاربران خود در میان گذاشته، قصد دارد برای پیشگیری از رخ دادن چنین اتفاق‌هایی، تیم ویژه‌ای را برای نظارت بر روی باتری‌ها و امنیت آن‌ها تدارک ببیند به طوری که سامسونگ بیان کرده بیش از 128 میلیون دلار در این بخش هزینه کرده است.

سامسونگ علاوه بر هزینه‌های هنگفتی که برای امنیت باتری‌های خود انجام داده، تیم ویژه‌ای را به همراه اتاق اضطراری برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی تشکیل داده است. تیم نیروی ویژه‌ی چشم بادامی‌های کره‌ای متشکل از صد نفر است که از بخش‌های مختلفی نظیر بخش تولید و تکنولوژی سامسونگ در آن حضور دارند.

به طور کلی، امنیت باتری‌های گوشی‌های‌هوشمند سامسونگ از بخش تولید شروع می‌شود. در مرحله‌ی تولید، سامسونگ با استفاده از اشعه‌ی ایکس مطمئن می‌شود تا باتری این گوشی‌ها در سلامت کامل به سر می‌برند تا احتمال معیوب بودن یک گوشی در هر یک میلیون دستگاه توسط سامسونگ بیان شود. بعد از مرحله‌ی تولید، سامسونگ به صورت کاملا تصادفی از محصولات خود نمونه‌برداری می‌کند تا بار دیگر از سلامتی گوشی‌های خود ممطئن شود.

به‌هر‌حال سامسونگ تمامی مراحل را برای جذب دوباره‌ی اعتماد کاربران انجام می‌دهد. به احتمال زیاد در گوشی‌های‌هوشمند بعدی این شرکت از باتری‌های ساخته‌ی سامسونگ استفاده می‌شود و بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ بار دیگر ریسک دوباره‌ی استفاده از باتری‌های دیگر شرکت‌ها را بپذیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال