سامسونگ: باتری بد و عجله برای عرضه، گلکسی نوت 7 را با مشکل مواجه ساخت

سامسونگ در نهایت علت مشکلات پیرامون گلکسی نوت 7 را منتشر کرد. گلکسی نوت 7، آخرین سری از گوشی‌های نوت شرکت سامسونگ به خاطر مشکلات باتری دچار آتش‌سوزی می‌شد و به همین علت، سامسونگ فراخوان جمع‌آوری این گوشی را در دو مرحله صادر کرد. بعد از جمع‌آوری کامل این گوشی، سامسونگ اعلام کرد که تیم […]

سامسونگ در نهایت علت مشکلات پیرامون گلکسی نوت 7 را منتشر کرد. گلکسی نوت 7، آخرین سری از گوشی‌های نوت شرکت سامسونگ به خاطر مشکلات باتری دچار آتش‌سوزی می‌شد و به همین علت، سامسونگ فراخوان جمع‌آوری این گوشی را در دو مرحله صادر کرد. بعد از جمع‌آوری کامل این گوشی، سامسونگ اعلام کرد که تیم گسترد‌ه‌ای را برای تحقیق بر روی این مشکل جمع‌آوری کرده و حالا به نظر می‌رسد این تیم توانسته علت اصلی آتش‌سوزی گلکسی نوت 7 را کشف کند.

سامسونگ بیان کرده که دو عامل باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای باتری‌های گلکسی نوت 7 شده‌اند. عامل اول، وجود مشکلاتی در قسمت بالایی سمت راستی باتری بوده که باعث ایجاد نوسانات در مدار باتری شده در حالی که عامل دوم که برای سری دوم گلکسی نوت 7 بوده، اشکال در مراحل تولید باتری و عدم وجود عایق‌بندی مناسب بوده است.

سامسونگ تحقیقات مربوط به باتری گلکسی نوت 7 را با تیم 700 نفره و حدود 200 هزار عدد گوشی‌هوشمند گلکسی نوت 7 به همراه 30 هزار باتری اضافه انجام داده است. علاوه بر این، کره‌ای‌ها تصمیم گرفتند تا با سه شرکت UL، Exponent و TUV Rheinland نیز همکاری جداگانه‌ای داشته باشند که این سه شرکت هم به نتیجه‌ای مشابه شرکت سامسونگ دست یافتند.

سامسونگ مدعی شده که اگر سری دوم گلکسی نوت 7 که روانه‌ی بازار شد دچار مشکل نمی‌شد این گوشی همچنان به کار خود ادامه می‌داد و می‌توانست به فروش خوبی نیز برسد. گمان می‌رود سامسونگ طی سه ماهه‌ی گذشته با افزایش درآمد قابل توجهی مواجه شده باشد؛ این افزایش درآمد منحصر به گوشی‌های‌هوشمند این شرکت نبوده و شامل دیگر محصولات نیز می‌شود. سامسونگ قرار است در این رابطه فردا گزارش کامل‌تری را ارائه کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال