آیا سونی به دنبال استفاده از فناوری 4K X Reality در پرچمداران آینده‌ی خود است؟

چند روز پیش در خبر‌ها داشتیم که سونی قصد دارد از نمایشگری با رزولوشن 4k در اکسپریا Z5 Plus استفاده کند.  اگر این اتفاق روی دهد سونی اولین سازنده‌ی گوشی هوشمندی خواهد بود که چنین رزولوشنی را برای گوشی خود در نظر می‌گیرد. بار دیگر اطلاعات جدیدی منتشر شده‌ است که نشان می‌دهد سونی قصد […]

چند روز پیش در خبر‌ها داشتیم که سونی قصد دارد از نمایشگری با رزولوشن 4k در اکسپریا Z5 Plus استفاده کند.  اگر این اتفاق روی دهد سونی اولین سازنده‌ی گوشی هوشمندی خواهد بود که چنین رزولوشنی را برای گوشی خود در نظر می‌گیرد. بار دیگر اطلاعات جدیدی منتشر شده‌ است که نشان می‌دهد سونی قصد دارد از تکنولوژی 4K X-Reality در فبلت اکسپریا Z5 Plus استفاده کند.

اطلاعات جدیدی که از وب سایت چینی  Digi-wo منتشر شده سونی را به اولین کمپانی تبدیل می‌کند که از این تکنولوژی در نمایشگر گوشی هوشمند خود استفاده می‌کند. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که تمامی پرچمداران قبلی سونی از نمایشگری با رزولشون فول اچ دی بهره می‌برند و حتی گفته می‌شود اکسپریا Z5 و Z5 کامپکت نیز تغییری در رزولوشن نخواهند داشت.

سونی در تلوزیون‌های خود از تکنولوژی پیشرفته‌ای به نام 4K X-Reality PRO استفاده می‌کند و بعید نیست این تکنولوژی را با کمی تغییرات وارد صنعت گوشی‌های هوشمند نیز کند. فعلا باید منتظر رویداد IFA و کنفرانس رسمی سونی در مورد پرچمدار‌های بعدی این کمپانی باشیم. با توجه به مشکلاتی که این کمپانی در بخش گوشی‌های هوشمند دارد انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر شاهد تغییرات گسترده‌ای در این بخش از کمپانی سونی باشیم.

آیا سونی به دنبال استفاده از فناوری 4K X Reality در پرچمداران آینده‌ی خود است؟