آیا این ایده می‌تواند همان انگشتر هوشمند یا iRing اپل باشد؟!

به نظر می‌رسد پتنتی که شرکت اپل در روز دروغ اول آوریل معرفی کرده بود حقیقت دارد؛ چرا که روز گذشته اطلاعاتی در مورد آن توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (به اختصار: USPTO) منتشر و افراد زیادی به معرفی یک گجت پوشیدنی جدید از سوی اپل با نام احتمالی Apple iRing امیدوار […]

به نظر می‌رسد پتنتی که شرکت اپل در روز دروغ اول آوریل معرفی کرده بود حقیقت دارد؛ چرا که روز گذشته اطلاعاتی در مورد آن توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (به اختصار: USPTO) منتشر و افراد زیادی به معرفی یک گجت پوشیدنی جدید از سوی اپل با نام احتمالی Apple iRing امیدوار شدند.

چیزی که در اطلاعات مربوط به این پتنت دیده می‌شود، صفحه‌نمایشی کوچک و لمسی بر روی این حلقه قرار گرفته که می‌تواند به دستگاه هوشمند شما متصل گردد. همچنین درون این حلقه، یک میکروفون نیز تعبیه شده تا کاربران بتوانند به وسیله‌ی آن، با دستیار مجازی Siri در ارتباط باشند. وجود باتری قابل تعویض نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این حلقه‌ی هوشمند به حساب می‌آید.

Is there an Apple iRing in the future 2

حتی این امکان وجود دارد که بتوان به صورت ارتباطات بی‌سیم، بازی‌های کامپیوتری را کنترل و یا به عکس‌برداری پرداخت. حتی می‌توان به کمک این حلقه هوشمند، نشانگر ماوس را به صورت امواج بدون سیم، کنترل نمود. اگر به اندازه‌ی کوچک این حلقه توجهی نداشته باشیم، اپل پیش‌بینی می‌کند تا بتواند یک سنسور اثر انگشت نیز بر روی آن تعبیه کند تا کاربران بتوانند به سادگی از سرویس پرداخت این شرکت، Apple Pay، استفاده کنند. نوع دیگری از این حلقه که در اطلاعات منتشر شده توسط USPTO دیده می‌شود، وجود یک دوربین در حلقه‌ی iRing است. البته باید اشاره کنیم که نام اصلی پتنتی که اپل آن را ثبت کرده، “Devices and Methods for a Ring Computing Device” بوده و کلمه‌ی “iRing” که ما به آن اشاره می‌کنیم، هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

Is there an Apple iRing in the future 3

از آنجایی که این تصاویر مربوط به نسخه‌ی طرحی‌شده از این پتنت نبوده و تنها برای ثبت اثر، تهیه شده است، این احتمال وجود دارد که شکل نهایی این حلقه‌ی هوشمند، کاملا متفاوت از چیزی که ما می‌بینیم باشد. فراموش نکنید که شرکت Ringly نیز پیشتر پتنت‌هایی در زمینه‌ی زیورآلات هوشمند به ثبت رسانده و برخی از آنها نیز همچون چشمک‌زدن و نمایش رنگ‌های مختلف برای تماس‌های صوتی و … در برخی از محصولات بازار دیده می‌شود. پس این احتمال وجود دارد که این پتنت، مربوط به شرکت اپل نباشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال