گلکسی اس 6 اج هم همانند آیفون 6 پلاس خم می‌شود

این روز‌ها بحث خم شدن اسمارت‌ فون‌های مطرح دنیا در تمامی سایت‌های خبری مطرح است و بعد از آیفون 6 این بار نوبت به گلکسی اس 6 اج شده تا مورد آزمایش قرار بگیرد. کمپانی SquareTrade این بار پرچمدار جدید سامسونگ را به وسیله‌ی دستگاه مخصوص خود مورد آزمایش قرار داده تا به بینندگان خود نشان دهد که این دستگاه تا چه حد توانایی مقاومت را دارد. دستگاهی که برای فشار آوردن به اسمارت‌فون‌ها استفاده شده Bendbot نام دارد و تا مرحله‌ای که کل گوشی از کار بیفتد بر روی گوشی فشار می‌آورد.

این روز‌ها بحث خم شدن اسمارت‌ فون‌های مطرح دنیا در تمامی سایت‌های خبری مطرح است و بعد از آیفون 6 این بار نوبت به گلکسی اس 6 اج شده تا مورد آزمایش قرار بگیرد.  کمپانی SquareTrade این بار پرچمدار جدید سامسونگ را به وسیله‌ی دستگاه مخصوص خود مورد آزمایش قرار داده تا به بینندگان خود نشان دهد که این دستگاه تا چه حد توانایی مقاومت را دارد. دستگاهی که برای فشار آوردن به اسمارت‌فون‌ها استفاده شده Bendbot نام دارد و تا مرحله‌ای که کل گوشی از کار بیفتد بر روی گوشی فشار می‌آورد.

سه گوشی مورد نظر این کمپانی در این آزمایش آیفون6، اچ تی سی وان M9 و سامسونگ گلکسی اس 6 اج می‌باشد. همانطور که می‌دانید در ابتدای‌ عرضه‌ی آیفون 6 این دستگاه در جیب کاربران خود خم می‌شد و مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفت. اپل هم تمامی این شایعات را رد کرد و این خم شدن‌ها را فقط به تعدادی محدود از آیفون‌ها نسبت داد و آیفون 6 را گوشی زیبا و محکم خواند. حالا به نظر می‌رسد با توجه به این آزمایش اپل در مورد محکم بودن گوشی خود صداقت داشته و تصمیم گیری درباره‌ی زیبا بودن آیفون 6 را به خودتان می‌سپاریم.

بر اساس این آزمایش گلکسی اس 6 اج هنگامی که فشار 110 پوندی بر رویش وارد می‌شود خم شده و در فشار 149 پوندی به طور کامل نابود شده و نمی‌توان از آن استفاده کرد. آیفون 6 هم با همان مقدار فشار 110 پوندی خم شده اما برای این که به طور کلی غیر قابل استفاده شود باید فشار 179 پوندی را بر روی این دستگاه وارد کنیم. پس به نظر می‌رسد آیفون 6 تحمل بیشتری بر روی این دستگاه داشته باشد. اچ تی سی وان M9 نیز با فشار 120 پوندی خم شده و در همین فشار نیز به طور کامل از بین می‌رود تا ضعیف‌ترین پرچمدار در این زمینه محسوب شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال