شایعه: میزو در سال 2018 گوشی بدون حاشیه معرفی می‌کند

شاید بیشترین شایعه‌ی فعلی در مورد گوشی‌های بدون حاشیه در مورد دهمین آیفون اپل باشد اما این بدان معنا نیست که دیگر شرکت‌ها نیز چنین طراحی را برای خود در نظر نگرفته باشند. قطعا گوشی‌های بدون حاشیه به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته‌اند و به خاطر اندازه‌ی جمع و جورشان، هواداران بسیاری جذب آن‌ها شده‌اند. […]

شاید بیشترین شایعه‌ی فعلی در مورد گوشی‌های بدون حاشیه در مورد دهمین آیفون اپل باشد اما این بدان معنا نیست که دیگر شرکت‌ها نیز چنین طراحی را برای خود در نظر نگرفته باشند. قطعا گوشی‌های بدون حاشیه به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته‌اند و به خاطر اندازه‌ی جمع و جورشان، هواداران بسیاری جذب آن‌ها شده‌اند. شایعات جدید منتشر شده حکایت از این موضوع دارند که شرکت میزو نیز احتمالا به دنبال معرفی گوشی بدون حاشیه‌ای است و تاکنون چندین تصویر کانسپت نیز از آن منتشر شده است. براساس همین شایعه، گوشی بدون حاشیه شرکت میزو در سال 2018 معرفی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت میزو نیز به تازگی اعلام کرده که آن‌ها برنامه‌های زیادی را برای سال 2018 دارند اما فعلا در سال جاری به دنبال بازسازی شرکت خود هستند و اولویت‌های مهم‌تری را در نظر دارند. میزو که در سال 2018، 15امین سالگرد تاسیس شرکت خود را جشن خواهد گرفت احتمالا به دنبال معرفی محصولی بسیار قدرت‌مند خواهد بود که بتوان آن‌ها را با غول‌هایی دیگر نظیر اپل و سامسونگ مقایسه کرد.

براساس شایعات منتشر شده، گوشی‌هوشمند بدون حاشیه‌ی شرکت میزو از چیپست شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد و احتمالا قیمتی بیش از 600 دلار خواهد داشت. علاوه بر این، گفته می‌شود گوشی قدرت‌مند شرکت میزو طراحی سرامیکی را به جای طراحی فلزی به خود خواهد گرفت. در هر صورت، فعلا تا سال 2018 زمان زیادی باقی مانده و می‌توان طی ماه‌های آینده با قاطعیت بیشتری در مورد این گوشی‌همراه صحبت کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال