میزو در سال ۲۰۱۷ از 10 گوشی جدید رونمایی می‎کند

براساس شایعات جدید منتشر شده در وب‌سایت چینی Weibo، شرکت میزو تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی به معرفی ده گوشی‌هوشمند بپردازد که قطعا یکی از آن‌ها گوشی‌هوشمند Pro 7 خواهد بود. بر همین اساس، شرکت میزو اکثر گوشی‌های‌هوشمند خود را در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد که هدف اصلی آن‌ها، […]

براساس شایعات جدید منتشر شده در وب‌سایت چینی Weibo، شرکت میزو تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی به معرفی ده گوشی‌هوشمند بپردازد که قطعا یکی از آن‌ها گوشی‌هوشمند Pro 7 خواهد بود. بر همین اساس، شرکت میزو اکثر گوشی‌های‌هوشمند خود را در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد که هدف اصلی آن‌ها، استفاده از دو چیپست  Helio P20 و  Helio P25 مدیاتک خواهد بود.

اما در بخش دیگر این ماجرا، شایعات حاکی از این هستند که یکی از مهم‌ترین این گوشی‌ها که Pro 7 خواهد بود چیپست شرکت اسنپ‌دراگون یا شرکت سامسونگ را با خود یدک می‌کشد. علاوه بر این، گفته می‌شود که گوشی مورد اشاره به دوربینی دوگانه یا سنسوری دوگانه مجهز خواهد شد. علاوه بر این گوشی، شایعه‌ی منتشر شده بر این موضوع تاکید دارد که میزو دو گوشی با نام‌های blue note6 و سری X را هم معرفی خواهد کرد که فعلا جزئیات بیشتری از این دو گوشی منتشر نشده است.

شاید یکی از مواردی که این شایعه با آن تضاد دارد، این است که پیش از این شایعه شده بود که میزو در گوشی‌های پیشین خود از چیپست اختصاصی استفاده خواهد کرد اما این شایعه، چیپست شرکت‌های مدیاتک، اسنپ‌دراگون و سامسونگ را مد نظر قرار داده است. پیش از این شایعاتی منتشر شده بودند که حکایت از این موضوع داشتند که گوشی Pro 7 به جدیدترین چیپست مجهز خواهد شد. از طرفی دیگر، ساخت چیپست اختصاصی کاملا جدید حتی با همکاری یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های این تکنولوژی نظیر Texas Instruments کار آسانی نیست و این شایعه، شایعات گذشته‌ی مربوط به گوشی‌های شرکت میزو را کاملا رد نمی‌کند.

همانند اکثر شایعات دنیای تکنولوژی، فعلا نمی‌توان در مورد چنین شایعاتی با قاطعیت حرف زد. با این وجود، شرکت میزو سعی دارد تا جای خود را پیش از بیش در میان تولیدکنندگان گوشی‌های‌هوشمند قرار دهد و به نظر می‌رسد چیپست‌های شرکت مدیاتک نیز برای رسیدن به این هدف با این شرکت همراه خواهند شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال