آیا نسخه‌ی Mini از گوشی‌هوشمند Galaxy S6 با چیپ Snapdragon 808 عرضه می‌شود؟

همه‌ی افرادی که به شایعات و اخبار پیرامون تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند علاقه دارند با وب‌سایت GFX Benchmark آشنایی دارند. این وب‌سایت که همواره نتایج بنچمارک گوشی‌های مختلف را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد، حالا اطلاعاتی از یک محصول جدید از سوی سامسونگ منتشر کرده که البته شاید عرضه‌ی آن چندان دوز از ذهن نباشد. […]

همه‌ی افرادی که به شایعات و اخبار پیرامون تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند علاقه دارند با وب‌سایت GFX Benchmark آشنایی دارند. این وب‌سایت که همواره نتایج بنچمارک گوشی‌های مختلف را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد، حالا اطلاعاتی از یک محصول جدید از سوی سامسونگ منتشر کرده که البته شاید عرضه‌ی آن چندان دوز از ذهن نباشد.

پس از معرفی رسمی Samsung Galaxy S6 در کنگره جهانی موبایل 2015، بسیاری از افراد همچون گذشته منتظر معرفی نسخه‌ی کوچکتر از پرچم‌داران سامسونگ بودند تا با پرداخت پول کمتر، تلفنی همانند پرچم‌داران را در دست داشته باشند، اما این اتفاق در MWC 2015 نیفتاد. حالا اما به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی کوچکتر از این گوشی‌هوشمند را به زودی معرفی نماید و بنچمارک این تلفن، در وب‌سایت GFX Benchmark منتشر شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی با شماره‌ی مدل SM-G9198، صفحه‌نمایشی 4.6-اینچی با وضوح تصویر 720p خواهد داشت و به چیپ قدرتمند Snapdragon 808 و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم نیز مجهز خواهد شد. نباید فراموش کرد که این چیپ قدرتمند در محصولاتی همچون LG G4 قرار گرفته است اما باید ببینیم که آیا سامسونگ توانسته به خوبی گوشی خود را بهینه نماید؟ دلیل این موضوع نیز این است که بر اساس بنچمارک منتشر شده از گوشی‌هوشمند +Sony Xperia Z3 (مدل جهانی از گوشی Xperia Z4)، ال‌جی G4 با چیپ Snapdragon 808 قدرت بیشتری از +Z3 با چیپ Snapdragon 810 دارد!

Is this Samsung with Snapdragon 808 the Galaxy S6 mini 2

خب شاید بهتر باشد به جای ذکر Galaxy S6 mini، از شماره‌ی مدل آن استفاده کنیم چون این موضوع هنوز تایید نشده است. در SM-G9198 از دوربینی 16-مگاپیکسلی استفاده شده که این گوشی را قادر می‌ساد تا عکس‌ها را با نسبت تصویر 16:9 ثبت کرده و بتواند با وضوح تصویر 1080p، فیلم‌برداری نماید. همچنین، دوربین سلفی این گوشی‌هوشمند، سنسوری 5-مگاپیکسلی خواهد داشت و می‌تواند سلفی‌بازارن را در هر شرایطی همراهی کند.

این اولین بار است که ما اطلاعاتی را از این محصول سامسونگ می‌شنویم و چنین سخت‌افزار قدرتمندی نیز می‌تواند بیشتر برای یک پرچم‌دار باشد تا یک گوشی میان‌رده. از طرفی، تنها مشخصات فنی نیستیند که این محصول را قدرتمند جلوه می‌دهند، بلکه به کارگیری برخی از سنسورها همچون فشارسنج و گام‌شمار در این تفلن نیز از مواردی هستند که توجه ما را به خود جلب کرده‌اند.

با این‌وجود هنوز مشخص نیست که این گوشی‌هوشمند که احتمالا به زودی معرفی می‌شود، Samsung Galaxy S6 mini خواهد بود یا نه اما ما نیز همچون شما منتظر انتشار اخبار بیشتری از این محصول جدید هستیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال