انتشار ویدیویی منتسب به هوآوی میت 8

ویدیویی جدید از گوشی هوشمند هوآوی با کد M200-UL00 بر روی وبسایت‌های مختلف درج شده است. کاربری که این ویدیو را آپلود کرده مدعی است که این گوشی هوآوی میت 8 می‌باشد. متاسفانه این ویدیو از وبسایت یوتیوب به علت رعایت نکردن کپی رایت پاک شده است. هوآوی قبلا نیز دعوت‌نامه‌هایی را برای تاریخ 2 سپتامبر […]

ویدیویی جدید از گوشی هوشمند هوآوی با کد M200-UL00 بر روی وبسایت‌های مختلف درج شده است. کاربری که این ویدیو را آپلود کرده مدعی است که این گوشی هوآوی میت 8 می‌باشد. متاسفانه این ویدیو از وبسایت یوتیوب به علت رعایت نکردن کپی رایت پاک شده است. هوآوی قبلا نیز دعوت‌نامه‌هایی را برای تاریخ 2 سپتامبر فرستاده بود که به نظر می‌رسد قصد دارد پرچمداری قدرت‌مند را از خود به نمایش بگذارد.

بر اساس شایعات گذشته، Huawei Mate 8 دارای نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 490ppi می‌باشد. گفته می‌شود هوآوی از چیپست اختصاصی خود یعنی Kirin 950 در این گوشی استفاده می‌کند. همچنین هوآوی نیز نظیر دیگر کمپانی‌های مطرح قرار است تا دو نسخه از این گوشی را معرفی کند. نسخه‌ی اول دارای حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی به همراه رم 3 گیگابایتی خواهد بود در حالیکه نسخه‌ی دوم حافظه‌ی 64 گیگابایتی به همراه رم 4 گیگابایتی را خواهد داشت.

سنسور‌های قرار گرفته بر روی دوربین اصلی و جلوی گوشی نیز به ترتیب 20.7 و 8 مگاپیکسل می‌باشند. در قسمت پایینی دوربین اصلی گوشی نیز حسگر اثر انگشت قرار می‌گیرد. هوآوی باتری با ظرفیت  4100 میلی آمپر را برای Mate 7 در نظر گرفته بود و انتظار می‌رود ظرفیت باتری بیشتری را این بار در این گوشی شاهد باشیم هر چند هنوز هم Mate 7 یکی از بهترین باتری‌ در میان گوشی‌های هوشمند و فبلت‌ها را داراست.

در گذشته نیز تصاویر بسیاری از این فبلت 6 اینچی لو رفته اما نمی‌توان به قطعیت گفت که ظاهر گوشی چه تغییراتی را خواهد کرد. بنابراین باید تا مراسم معرفی این گوشی یا شاید زودتر صبر کنیم تا ببینیم گوشی چه تغییراتی را شاهد خواهد بود. بدون شک تا مراسم معرفی این فبلت تصاویر و اطلاعات بیشتری فاش می‌شوند پس با تک نیوز همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال