نگاهی دوباره به معرفی اولین آیفون توسط استیوجابز؛ زمانی به رونمایی آیفون جدید نمانده است!

آیا 9 ژانویه سال 2007 میلادی را به یاد دارید؟ وقتی که استیوجابز روی صحنه رفت، از جیبش یک دستگاه جدید بیرون آورد و محاسبات را به هم ریخت و صنعت گوشی‌های موبایل را دگرگون کرد. آن لحظه یک لحظه بیادماندنی بود که توسط لنز دوربین‌های فیلم‌برداری ثبت شد و هنوز که هنوز ارزش تماشای […]

آیا 9 ژانویه سال 2007 میلادی را به یاد دارید؟ وقتی که استیوجابز روی صحنه رفت، از جیبش یک دستگاه جدید بیرون آورد و محاسبات را به هم ریخت و صنعت گوشی‌های موبایل را دگرگون کرد. آن لحظه یک لحظه بیادماندنی بود که توسط لنز دوربین‌های فیلم‌برداری ثبت شد و هنوز که هنوز ارزش تماشای دوباره را دارد. در زمان معرفی اولین آیفون همه‌چیز به یک گوشی موبایل ختم می‌شد، اما پس از آن و حالا که 8 سال از دگرگونی فرایند توسعه فناوری گوشی‌های موبایل گذشته، دیگر تنها با گوشی موبایل روبرو نیستیم، بلکه موضوع فراتر از این لفظ است.

بله شاید نسل اول آیفون به خوبی الآن نبود و نواقصی داشت، اما دیری نگذشت که اپل این مسئله را درک کرد و قدم در راه تکامل آن گذاشت.

استیوجابز سبک معرفی خاص خود را داشت که بسیار محبوب و دل‌نشین بود و پس از مرگ او دیگر هیچ‌ کسی نتوانست مانند او آیفون‌هایی را که آمدند را معرفی کند. حالا هم چیزی به مراسم رونمایی نسل جدید آیفون‌های اپل، یعنی 6S و 6S Plus باقی نمانده است. بد نیست با هم مروری داشته باشیم بر آنچه را که در ساعت 10 صبح روز 9 ژانویه سال 2007 در سانفرانسیکو گذشت.

[aparat]http://www.aparat.com/v/bEw91[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال