جان پراسر از احتمال اضافه شدن حافظه یک ترابایتی به آیفون ۱۳ خبر داد

اپل قصد دارد آیفون ۱۳ را با طراحی ناچ باریک و همچنین مجهز به حافظه یک ترابایتی به بازار عرضه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از GSMArena، اطلاعاتی از تلاش اپل بر روی آیفون ۱۳ منتشر شده که در آن احتمال وجود حافظه ذخیره سازی ۱ ترابایتی وجود دارد. جان […]

اپل قصد دارد آیفون ۱۳ را با طراحی ناچ باریک و همچنین مجهز به حافظه یک ترابایتی به بازار عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از GSMArena، اطلاعاتی از تلاش اپل بر روی آیفون ۱۳ منتشر شده که در آن احتمال وجود حافظه ذخیره سازی ۱ ترابایتی وجود دارد. جان پراسر به عنوان پیشگوی دنیای موبایل نیز با انتشار ویدئویی در یوتیوب اعلام کرده نسخه بالای ۱۲ اس و یا احتمالاً نسخه پرو آن به حافظه یک ترابایتی مجهز خواهد بود.

 البته اپل تاکنون تنها برای گوشی های گران قیمت خود مانند آیفون XS حافظه ۵۱۲ گیگابایتی در نظر گرفته بود. طبق گزارشات منتشر شده توسعه آیفون ۱۳ در مراحل اولیه قرار دارد، اما به نظر می رسد برخی مدل های مربوط به پرو دارای حافظه یک ترابایتی هستند. با توجه به سیاست های در پیش گرفته شده اپل، این منبع آگاه مدعی شده که این شرکت احتمالاً در آیفون 12S یا آیفون 13 علاوه بر بریدگی کوچک در طراحی و عرض کمتر، از حافظه بالاتر نیز استفاده خواهد کرد.

البته این افشاگر هنوز اطلاعاتی در مورد دیگر مشخصات فنی این گوشی مانند حسگر اثر انگشت درون نمایشگر اشاره ای نکرده است. به احتمال زیاد آیفون ۱۳ همراه با فیس آیدی از تاچ آیدی نیز بهره خواهد برد. پیش از این نیز شایعاتی از انتشار و عرضه گوشی جدید آیفون در نیمه دوم ۲۰۲۱ منتشر شده بود. همچنین احتمال استفاده از نمایشگر LTPO با هدف کاهش مصرف باتری و ارائه نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال