تمام نسخه‌های آیفون 7 پلاس اپل به دوربین دوگانه مجهز خواهند بود

اگر شما هم از دنبال‌کنندگان شایعات مربوط به محصولات شرکت اپل، مخصوصا آیفون‌های این شرکت باشید احتمالا نام شخص Ming-Chi Kuo را شنیده‌اید؛ این شخص که برای پیش‌بینی‌هایش در خصوص آیفون بعدی اپل مشهور شده، مدعی است که پرچم‌دار 5.5 اینچی اپل که شهریورماه امسال معرفی شود، دارای دوربینی دوگانه خواهد بود. همین شخص پیش از […]

اگر شما هم از دنبال‌کنندگان شایعات مربوط به محصولات شرکت اپل، مخصوصا آیفون‌های این شرکت باشید احتمالا نام شخص Ming-Chi Kuo را شنیده‌اید؛ این شخص که برای پیش‌بینی‌هایش در خصوص آیفون بعدی اپل مشهور شده، مدعی است که پرچم‌دار 5.5 اینچی اپل که شهریورماه امسال معرفی شود، دارای دوربینی دوگانه خواهد بود. همین شخص پیش از این بر این باور بود که تنها برخی از نسخه‌های آیفون 7 پلاس به دوربینی دوگانه مجهز می‌شوند؛ اما گویا اپل با دیدن محبوبیت گوشی‌هایی نظیر جی 5 ال‌جی و P9 هوآوی که هر دو از دوربینی دوگانه بهره‌مند هستند نظرش را عوض کرده است.

تغییر نظر اپل برای به کارگیری دوربینی دوگانه در آیفون 7 پلاس می‌تواند بدین معنا باشد که تمامی نسخه‌های این گوشی از حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی نیز برخوردار شوند. علاوه‌براین، شاید این تغییر نظر به نفع شرکت‌های سونی و ال‌جی نیز شود چراکه این دو شرکت باید مسئولیت تولید سنسورهای این دو دوربین را بر عهده بگیرند.

شایعات دیگر مربوط به گوشی بعدی غول دنیای تکنولوژی بر این مسئله تاکید دارند که آیفون 7 و 7 پلاس دیگر دارای ورودی 3.55 میلی‌متری صدا نخواهند بود هرچند تصاویر فاش شده، خلاف این موضوع را ثابت کرده‌اند. باتوجه به ضدآب بودن اکثر پرچم‌دارهای اندرویدی می‌توان این انتظار را داشت که آیفون 7 اپل نیز دارای چنین قابلیتی باشد. در نهایت می‌توان به حذف شدن دکمه‌ی فیزیکی Home آیفون 7 نیز اشاره کرد که می‌تواند جز یکی از بزرگ‌ترین تغییرات ایجاد شده در این گوشی باشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال