Kingston کارت حافظه های پرسرعت 128 و 256 گیگابایت خود را معرفی کرد

اکنون دیگر براحتی میتوانید روی تلفن هوشمند خود یک کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت 128 گیگابایت نصب کنید و یا روی دوربین دیجیتال خود 256 گیگابایت حافظه داشته باشید تا حداقل برای عکاسی هیچوقت احساس کمبود فضای ذخیره سازی نکنید. کارت حافظه های جدید کینگستون که هر دو با استاندارد کلاس 10 طراحی […]

اکنون دیگر براحتی میتوانید روی تلفن هوشمند خود یک کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت 128 گیگابایت نصب کنید و یا روی دوربین دیجیتال خود 256 گیگابایت حافظه داشته باشید تا حداقل برای عکاسی هیچوقت احساس کمبود فضای ذخیره سازی نکنید.

کارت حافظه های جدید کینگستون که هر دو با استاندارد کلاس 10 طراحی شده اند، از سرعت خواندن اطلاعات معادل 90 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات معادل 45 مگابایت بر ثانیه برخوردار هستند که باعث میشود بتوانید فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی و بالاتر را بدون هیچ مشکلی برای زمان مورد نیاز ادامه دهید.

چرا که درصورت استفاده از مموری های کم سرعت (مانند کلاس 4) روی تلفن هوشمند یا دوربین خود، احتمال این وجود دارد که در کیفیت های بالای فیلمبرداری برای زمان های بیشتر از چند ده ثانیه به مشکل ذخیره سازی فایل بر بخورید و پس از اتمام فیلمبرداری، دستگاه شما مدتی را صرف کپی کردن اطلاعات از حافظه اصلی به حافظه جانبی صرف کند.

متاسفانه کینگستون درباره قیمت این دو محصول حرفی به میان نیاورده است، اما میدانیم که بزودی شاهد حضور این محصول در بازار فروش خواهیم بود.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال