تست پایداری هاردهای جامد وب‌سایت Tech Report بالاخره تمام شد!

هارد جامد Samsung 840 Pro، آخرین هاردی بود که در تست سنگین Tech Report دوام آورد و توانست اطلاعات را تا مقدار 2.4 پتابایت، بازنویسی کند. در این تست، از یک یا دو هارد جامد از چهار کمپانی مشهور این زمینه استفاده شده که نتایج آن، جالب به نظر می‌رسد. اینطور که در نمودار مشخص شده، تمامی […]

هارد جامد Samsung 840 Pro، آخرین هاردی بود که در تست سنگین Tech Report دوام آورد و توانست اطلاعات را تا مقدار 2.4 پتابایت، بازنویسی کند. در این تست، از یک یا دو هارد جامد از چهار کمپانی مشهور این زمینه استفاده شده که نتایج آن، جالب به نظر می‌رسد.

اینطور که در نمودار مشخص شده، تمامی این هاردها در حین تست از کار افتاده‌اند. برخی با سرعت بیشتر و عمر کمتر و برخی دیگر با سرعت کمتر و عمر بیشتر! هارد پر سر و صدای Samsung 840 Pro که مشکلات سرعت پایین آن خبرساز بوده و هست، در این تست توانسته با سرعتی کمتر نسبت به سایر رقبا، طول عمر بالاتری داشته باشد. لازم به ذکر است که گزاراش‌های لحظه به لحظه S.M.A.R.T از عدم سلامتی هارد، در هاردهای دیگر بیشتر و دقیق‌تر از هارد Samsung 840 Pro بوده است. با این وجود و با توجه به شریط تست، می‌توان نتیجه گرفت که در حالت عادی (و شاید غیرعادی)، هاردهای جامد طول عمری بسیار طولانی خواهند داشت و خراب نخواهند شد.البته این را نیز فراموش نکنید که شانس، همیشه عامل موثری در نتایج بوده و هست!

در ادامه، می‌توانید لیست پایدارترین هاردها در این تست را مشاهده نمایید:

Samsung 840 Pro (256GB)
Kingston HyperX 3K (240GB with Compression)
Corsair Neutron GTX (240GB)
Samsung 840 (No Suffix and 250GB)
Intel 335 (240GB)
Kingston HyperX 3K (240GB)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال