معرفی دو SSD جدید Kingston

Kingston دو SSD جدید خود با نام های HyperX Predator و HyperX Savage معرفی کرد. HyperX Predator از طریق  رابط M.2 متصل خواهد شد و  مشابه  Plextor M7e، با کنترلر Marvell 88SS9293 روانه بازار می شود. این SSD از فلش 19 نانومتری NAND بهره می برد و با استفاده از PCI-Express 2.0 x4 قادر به انتقال داده ها با سرعت بسیار بالای 1.4 […]

Kingston دو SSD جدید خود با نام های HyperX Predator و HyperX Savage معرفی کرد.

HyperX Predator از طریق  رابط M.2 متصل خواهد شد و  مشابه  Plextor M7e، با کنترلر Marvell 88SS9293 روانه بازار می شود. این SSD از فلش 19 نانومتری NAND بهره می برد و با استفاده از PCI-Express 2.0 x4 قادر به انتقال داده ها با سرعت بسیار بالای 1.4 گیگابایت بر ثانیه خواهد بود.

HyperX Predator

HyperX Savage، درایو دیگری است که قرار است توسط Kingston ارائه شود. این درایو هم مانند مدل Predator مجهز به فلش 19 نانومتری NAND بوده و از طریق پورت SATA 6 Gb/s توانایی خواندن اطلاعات با سرعت 560 مگابایت بر ثانیه و نوشتن آن ها با سرعتی برابر مگابایت بر ثانیه می باشد.

HyperX Predator 2

این دو درایو در ظرفیت های 240، 480 و 960 گیگابایتی تولید خواهند شد و به ترتیب HyperX Predator در ماه فوریه و HyperX Savage یک ماه بعد از آن روانه بازار می شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال