رونمایی کینگ‌استون از حافظه‌های رم HyperX Savage DDR4

شرکت Kingston که در حال حاضر، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان حافظه‌های رم در جهان شناخته می‌شود، از رم‌های DDR4 خود با نام HyperX Savage رونمایی نمود. این رم‌ها با سرعت بسیار بالای و تایمینگ فوق‌العاده‌ای که دارند، می‌توانند انتخابی مناسب برای تمامی افراد از جمله گیمرها، اورکلاکرها و کاربران حرفه‌ای باشند. رم‌های جدید HyperX Savage […]

شرکت Kingston که در حال حاضر، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان حافظه‌های رم در جهان شناخته می‌شود، از رم‌های DDR4 خود با نام HyperX Savage رونمایی نمود. این رم‌ها با سرعت بسیار بالای و تایمینگ فوق‌العاده‌ای که دارند، می‌توانند انتخابی مناسب برای تمامی افراد از جمله گیمرها، اورکلاکرها و کاربران حرفه‌ای باشند.

رم‌های جدید HyperX Savage DDR4 با حداکثر فرکانس 3000 مگاهرتز، از پروفایل XMP نیز پشتیبانی نموده و با پردازنده‌های Core i5 و Core i7 اینتل، تا حد ممکن بهینه شده است. همچنین با فعال بودن پروفایل XMP، کاربران قادر خواهند بود تا سیستم خود را بدون واردن شدن به بایوس، اورکلاک کرده و از سرعت بالای سیستم خود لذت ببرند. کینگ‌استون قصد دارد این حافظه‌های جدید را در کیت‌های 64 گیگابایتی و با مصرف برق بسیار پایین 1.2V (نسبت به رم‌های DDR3 با مصرف برق 1.35V)، در اختیار کاربران قرار دهد.

در مورد کیفیت ساخت این محصول نیز شکی وجود ندارد که بخش HyperX شرکت Kingston، یکی از برترین تولیدکنندگان حافظه‌های رم، حافظه‌های فلش، هاردهای جامد و … می‌باشد. این موضوع در مورد رم‌های HyperX Savage DDR4 نیز صدق می‌کند و هدف اصلی شرکت از تولید این محصول، هدف قرار دادن اورکلاکرها، گیمرها و افراد حرفه‌ای می‌باشد. همچنین نام تجاری HyperX را در دنیا به خاطر “کیفیت”، “عملکرد” و “نوآوری” می‌شناسند. پس شکی نداشته باشید که این رم‌ها، می‌تواند از بهترین محصولات بازار باشد.

رم‌های HyperX Savage DDR4 قرار است در مدل‌های 4 گیگابایتی، 8 گیگابایتی و 64 گیگابایتی در فرکانس‌های 2133، 2400، 2666، 2800 و 3000 مگاهرتز عرضه گردند. همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که این رم‌ها با چیپ‌های X99، H170، H110، B150 و Z170 اینتل سازگاری کامل دارد.

تصور می‌کنید که با عرضه‌ی این رم‌ها، کینگ‌استون قادر خواهد بود تا نبض بازار را بیش از پیش در دستان خود بگیرد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال